جدیدترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در دنیا

سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت های بزرگ و کوچک و فروشگاه‌هایی که می‌خواهند به کسب و کار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند چگونه می‌توانند مخاطبان خود را بسوی خود جذب کنند؟ این سوالی است که در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم.
تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشورهای پیشرفته است.اولین قدم که طراحی سایت است، دیگر موضوع جدیدی نیست و همه مدیران در همان شروع فعالیت خود این کار را انجام می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که مخاطبان شما از آدرس وب‌سایت شما خبر ندارند و شما برای باخبر کردن‌شان باید برنامه‌ریزی منظمی داشته باشید.

همچنین بسیار مهم است که وب‌سایت شما یک نسخه مخصوص موبایل داشته باشد و چه بهتر که یک برنامه اندروید و iOS آیفون هم داشته باشید تا مشتریان شما در هر زمان و براحتی بتوانند از خدماتتان استفاده کنند. حال برای باخبر کردن مخاطبان باید برنامه‌های خود را برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شروع کنید؛

کپی لینک

جدیدترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی دنیا:

۱. تبلیغات بصورت بنرهای انیمیشن در چند وب سایت پربازدید که البته هزینه‌های بالایی هم دارد.

۲. اگر قدرت پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارید می‌توانید تبلیغات بنری خود را توسط سایت‌های تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه مورد نظرتان در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود؛ این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشورها توسط شرکت گوگل و با عنوان AdWords و AdSense انجام می‌شود و در ایران توسط شرکت ویرلن انجام می‌گیرد.

۳. تبلیغات متنی در سایت‌های با رنک بالای گوگل؛ البته حتما توجه داشته باشید که اگر لینک تبلیغات بصورت نوفالو باشد تقریبا هیچ تاثیری ندارد و البته لازم است برای تاثیر گذاری بهتر حداقل یک‌سال بصورت مستمر ادامه پیدا کند که در این صورت در ارتقا رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم موثر است.

۴. تبلیغات در گوگل قطعا یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که متاسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.

۵. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از هدفمند‌ترین و موثرترین روش‌های آنلاین مارکتینگ است که متاسفانه همانند تبلیغات گوگل در ایران غیر قابل استفاده است.

۶. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه‌های ویدئو آنلاین، یکی از جدیدترین و بهترین روش‌ها است که با کمترین هزینه می‌تواند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

۷. ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بسیار هدفمند که درصورتی که برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آن را خواهید دید.

۸. تبلیغات در برنامه‌های اندروید و iOS آیفون برای شرکت هایی که اپلیکیشن موبایل یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند، بهترین روش است.

۹. رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری با لینک به سایت شما می‌تواند هم از نظر برندسازی و هم از نظر SEO برای سایت شما بسیار مفید باشد.

۱۰. درج آگهی رایگان لینک‌دار در سایت‌های نیازمندی‌ها برای بهینه سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش‌های سنتی و موثر تبلیغاتی است.

۱۱. روش جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد که در اروپا و آمریکا توسط سایت آمازون و در ایران توسط وب‌سایت ویرلن ارائه می‌شود ، که در این روش وب‌سایت آمازون محصولات فروشگاه‌ها را در سایت خود قرار می‌دهد و کاربران با کلیک بروی آن به وب سایت اصلی فروشنده لینک می‌شود و خرید از آنجا انجام می‌شود.

۱۲. فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی یکی از جدیدترین و کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که هم اکنون در ایران نیز اجرا می‌شود.

۱۳. نکته آخر این که ایجاد صفحه در شبکه‌های اجتماعی، انجمن ها و وبلاگ‌ها و بروزرسانی روزانه آن نیز ضروری محسوب می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت ویرلن مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ اگهی/.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات