با اپل ویژن پرو به ملاقات گودزیلا بروید!

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گودزیلا در سریال Monarch: Legacy of Monsters
اپل اولین تصاویر از سریال بزرگ Monarch: Legacy of Monsters را که در دنیای گودزیلا و کینگ کونگ روایت می‌شود، منتشر کرد.
تبلیغات

اپل سال گذشته گفت که با همکاری لجندری اینترتیمنت روی سریال جدیدی کار می‌کند که در دنیای فانتزی مانسترورس این شرکت جریان خواهد داشت. مانسترورس همان دنیایی است که کینگ کونگ و گودزیلا در آن هستند. اپل فعلاً تاریخ انتشار Monarch: Legacy of Monsters را اعلام نکرده، اما اولین تصاویر را به‌اشتراک گذاشته است.

یک دختر جوان زیر باران در سریال Monarch: Legacy of Monsters

سریال ۱۰ قسمتی جدید اپل داستان‌های پس از وقایع فیلم Godzilla 2014 و همچنین دوران دهه‌ی ۱۹۵۰ میلادی یعنی زمان بنیان‌گذاری گروه مرموز Monarch را روایت می‌کند.

یکی از شخصیت‌های سریال جدید اپل، افسری نظامی به نام لی شا است که در هر دو دوره‌ی زمانی حضور دارد. کرت راسل و وایات راسل قرار است نقش لی شا را در سنین مختلف بازی کنند.

راسل کرو در سریال Monarch: Legacy of Monsters اپل
بازیگر افسر نظامی لی شا در سریال گودزیلا اپل تی وی پلاس

کریس بلک، تهیه‌کننده‌ی سریال Severance و مت فرکشن، از تولیدکنندگان Hawkeye، در تولید سریال جدید Monarch: Legacy of Monsters نقش دارند.

غرش گودزیلا در روز بارانی و محیط کوهستانی

اپل فعلاً نگفته است که پخش Monarch: Legacy of Monsters از چه زمانی شروع می‌شود؛ اما با انتشار تصاویر رسمی، احتمالاً به‌زودی تریلر رسمی نیز منتشر خواهد شد.

Monarch: Legacy of Monsters یکی از مهم‌ترین محتواهای اپل ویژن پرو خواهد بود. گفته می‌شود اپل نسخه‌ی سه‌بعدی این سریال را برای هدست واقعیت مجازی ویژن پرو می‌سازد. ویژن پرو اوایل سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات