چطور با برنامه Photos در آیفون عکس‌ها را ویرایش کنیم؟

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 19 دقیقه
آیکن اپلیکیشن photos آیفون
با اپلیکیشن Photos آیفون، به‌راحتی تصاویر خود را با فیلترهای از پیش تعیین‌شده بهبود دهید یا تنظیمات را به‌طور دستی اعمال کنید تا به ظاهر دلخواه برسید.
تبلیغات

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تبدیل عکس‌های معمولی به عکس‌های جذاب، استفاده از ابزارهای ویرایش در برنامه‌ی Photos آیفون است. از اعمال فیلتر گرفته تا تنظیمات رنگ و نوردهی پیشرفته، می‌توانید حس‌وحال تصاویر خود را بهبود دهید. در این آموزش، به شما یاد می‌دهیم که چطور تصاویر را با اپلیکیشن Photos آیفون ویرایش کنید.

فهرست مطالب

نحوه‌ ویرایش تصاویر در برنامه‌ی Photos

برای ویرایش تصاویر در آیفون، پس از بازکردن برنامه‌ی (Photos)، تصویری که قصد ویرایش آن را دارید، انتخاب کنید؛ سپس روی Edit در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

ویرایش تصاویر در برنامه Photos

در پایین صفحه، اگر تصویر شما از نوع Live نباشد، سه گزینه را خواهید دید که هر کدام ابزارهای ویرایش خاصی را برای بهود تصویرتان ارائه می‌دهند؛ اما اگر در حال ویرایش عکس لایو هستید، چهار آیکن (طبق تصویر زیر) وجود خواهد داشت که از چپ به راست عبارت‌اند از:

ابزارهای ویرایش تصویر در برنامه photos‌ آیفون
  • Live: برای تنظیمات عکس‌های لایو (Live Photos) که چند ثانیه ویدیو به قبل و بعد از عکس افزوده شده است، کاربرد دارد.
  • Adjust: ابزارهای مختلفی را برای ویرایش و بهبود عکس در دسترس قرار می‌دهد.
  • Filters: فیلترها در گوشی آیفون به شما امکان می‌دهند تا بدون نیاز به تنظیم دستی ابزارهای ویرایش، تصاویر زیبایی ایجاد کنید.
  • Crop: برای تغییر نسبت تصویر، تغییر زاویه‌ی دید، برش و موارد دیگر به‌کار می‌رود.

در بالای صفحه، ابزار نشانه‌گذاری شبیه به قلم را خواهید دید که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم.

ابزار قلم برای رسم شکل و سایر موارد در برنامه Photos‌ آیفون

بخش تنظیمات تصویر (Adjust)

ابزارهای ویرایش تصویر در برنامه photos‌ آیفون

در این بخش، ۱۵ ابزار برای ویرایش به‌اضافه‌ی یک گزینه‌ی AUTO با نماد عصای جادویی (Magic Wand) وجود دارد. ابزار AUTO به‌طور خودکار تمام ویژگی‌های لازم را در یک عکس مثل نور و درخشندگی تنظیم می‌کند. همچنین می‌توانید برای تنظیم نمای کلی عکس، نوار لغزنده را به راست و چپ حرکت دهید.

اگر تغییرات اعمال‌شده برای شما رضایت‌بخش نیست، دوباره روی نماد عصای جادویی ضربه بزنید تا تصویر به حالت اول برگردد. با اینکه گزینه‌ی AUTO عکس‌ها را به‌طور خودکار بهبود می‌دهد؛ اگر می‌خواهید اختیار بیشتری در ویرایش داشته باشید، باید سراغ تنظیم دستی با کمک دیگر ابزارها بروید.

تنظیمات نور (Light Adjustments)

این پارامترها بر نور تصویر شما تأثیر می‌گذارند و به شما این امکان را می‌دهند که نوردهی کلی را به‌روش‌های ساده تغییر دهید:

  • Exposure: این گزینه میزان کل نور در تصویر را به‌طور یکنواخت تنظیم می‌کند. با کشیدن نوار لغزنده به سمت چپ یا راست، میزان تغییرات نور کم یا زیاد می‌شود.
  • Brilliance: عکس را طوری تنظیم می‌کند که غنی‌تر و زنده‌تر به‌نظر برسد و نواحی تاریک را روشن‌تر می‌کند.
  • Highlights: ابزار هایلایت روی قسمت‎‌های روشن تصویر تمرکز دارد؛ بنابراین می‌توانید با اعمال تنظیماتی، بخشی از تصاویر را که به نور بیشتری نیاز دارد، ویرایش کنید.
  • Shadows: ابزار Shadows برعکس ابزار Highlights است و روشنایی قسمت‌های تاریک را تنظیم می‌کند؛ بنابراین با اعمال تنظیمات می‌توانید جزئیات بیشتری را در مناطق کم‌نور بازیابی کنید.

تنظیمات رنگ (Color Adjustments)

در این بخش ابزارهایی وجود دارد که می‌توانید با اعمال تنظیماتی روی رنگ تصاویر، ظاهر آن‌ها را تغییر دهید.

  • Contrast: ابزار Contrast، اختلاف بین رنگ‌های قسمت تیره و روشن را در عکس تنظیم می‌کند. نوار لغزنده را به سمت راست بکشید تا اختلاف افزایش پیدا کند و سایه‌ها تیره‌تر و هایلایت‌ها روشن‌تر شوند. همچنین برای کاهش اختلاف به چپ بکشید تا سایه‌ها و هایلایت‌ها از نظر تن رنگی شبیه‌تر به‌نظر برسند.
  • Brightness: ابزار Brightness عکس شما را روشن یا تیره می‌کند؛ اما این کار را به روشی کمی متفاوت و معمولاً بهتر از ابزار Exposure انجام می‌دهد. برای تیره یا روشن‌کردن عکس، نوار لغزنده را به سمت چپ یا راست بکشید. ابزار Brightness تأثیر بیشتری روی سایه‌ها و تن‌های میانی دارد که یعنی رنگ‌های تیره و متوسط ​​بیشتر از رنگ‌های روشن تنظیم می‌شوند.
  • Black point: این ابزار تاریک‌ترین قسمت‌های عکس را هدف قرار می‌دهد. افزایش آن باعث اشباع رنگ مشکی می‌شود و تصویری چشمگیر ایجاد می‌کند.
  • Saturation: با استفاده از ابزار Saturation می‌توانید میزان اشباع رنگ را تغییر دهید. برای رنگ‌های جیغ، Saturation را به‌اندازه‌ای کم یا زیاد کنید تا تصویری با رنگ‌های یکنواخت ایجاد شود.
  • Vibrance: این ابزار به Saturation شباهت دارد؛ اما تغییرات روی تصاویر را به شکلی بهینه‌تر اعمال می‌کند. دلیلش این است که رنگ پوست یا رنگ‌هایی را که از قبل پرجنب‌وجوش هستند، بیش‌از‌حد اشباع نمی‌کند.
  • Warmth: با این ابزار می‌توانید گرمی و سردی کلی تصویر را کنترل و تغییر دهید.
  • Tint: ابزار Tint، رنگ سبز یا سرخابی را روی عکس اعمال می‌کند. برای رنگ سبز نوار لغزنده را کم کنید و برای سرخابی آن را بالا ببرید.

تنظیمات جزئیات (Detail Adjustments)

این بخش می‌تواند به آشکارکردن جزئیات یا پنهان‌کردن نویزهای عکس کمک کند. وجود نویز در عکس باعث کاهش شفافیت آن می‌شود. فقط توجه داشته باشید که اگر به‌دنبال ظاهری طبیعی هستید، تنظیمات را خیلی زیاد افزایش ندهید.

  • Sharpness: ابزار Sharpness جزئیات عکس شما را واضح‌تر و مشخص‌تر می‌کند. نوار لغزنده را به سمت راست بکشید تا تصویر واضح‌تر شود. مواظب باشید که وضوح را بیش از حد افزایش ندهید. شارپ‌کردن بیش از حد باعث کاهش کیفیت تصویر می‌شود.
  • Definition: به‌کمک این ابزار می‌توانید تنظیماتی روی کنتراست انجام دهید که باعث می‌شود رنگ‌ها بیشتر اشباع شوند.
  • Noise reduction: اگر در محیطی کم‌نور عکسبرداری کنید، نقطه‌هایی را خواهید دید. با استفاده از ابزار Noise reduction، لایه‌ای برای صاف‌‌کردن به تصاویر افزوده می‌شود و کیفیت عکس را افزایش می‌دهد.
  • Vignette: با این ابزار می‌توانید تاریکی‌های حاشیه‌ی عکس را نسبت به مرکز افزایش دهید. Vignette تیره می‌تواند به جلب توجه مرکز تصویر کمک کند.

پیش‌نمایش تغییرات عکس

زمانی‌ که در حال ویرایش تصویر خود هستید، می‌توانید یک‌بار روی عکس ضربه بزنید تا عکس اصلی را ببینید. تصویر اصلی با برچسب Original روی صفحه نشان داده می‌شود.

پیش‌ نمایش تغییرات عکس و نمایش عکس اصلی با برچسب original

برگرداندن به عکس اصلی

هر زمان می‌توانید با استفاده از دکمه‌ی Cancel در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه، به تصویر اصلی برگردید.

برای بازگشت به تصویر اصلی خود، آن را در برنامه‌ی Photos پیدا کنید، سپس روی Edit در گوشه‌ی بالا سمت راست ضربه بزنید. دکمه‌ی قرمزرنگ Revert در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید تا همه‌ی تغییرات شما حذف شوند.

برگرداندن به عکس اصلی با زدن گزینه‌ Revert

ویرایش عکس با فیلترها

روی دکمه‌ی Filters در سمت راست Adjust ضربه بزنید تا بهترین فیلترهای عکس را ببینید. برای اعمال فیلترها، یکی را انتخاب کنید، سپس نوار لغزنده را در زیر آن حرکت دهید تا شدت افکت را تنظیم کنید.

ویرایش عکس با اعمال فیلتر در اپلیکیشن photos آیفون

مانند سایر ابزارهای ویرایش عکس، امکان ذخیره‌ی عکس پس از اعمال فیلتر وجود دارد. همچنین می‌توانید عکس را به حالت اول برگردانید، به‌دنبال فیلتر دیگری بروید یا فیلترها را به‌طور کلی غیرفعال کنید.

کراپ، صاف‌کردن و تصحیح پرسپکتیو

ابزار Crop در کنار سایر ابزارهای ویرایشی، در سمت راست قرار گرفته است. با ضربه‌زدن روی این دکمه، ابزارهای تنظیم دستی صاف‌کردن در پایین صفحه ظاهر می‌شوند. با کشیدن نوار لغزنده به چپ یا راست، موقعیت تصویر تغییر می‌کند.

کراپ، صاف کردن و اصلاح پرسپکتیو تصویر با برنامه photos آیفون

دو ابزار اصلاح پرسپکتیو (عمق‌نمایی) افقی و عمودی نیز وجود دارد. این ابزارها برای اصلاح اعوجاج پرسپکتیو، تصویر را در یک محور افقی یا عمودی از حالت طبیعی خارج می‌کنند.

در بالای صفحه چند ابزار دیگر وجود دارد. در سمت چپ، به‌کمک ابزار Mirror (آینه) می‌توان تصویر را منعکس کرد. در کنار آن ابزار چرخش برای تغییر جهت تصویر به‌صورت ۹۰ درجه در جهت عقربه‌های ساعت قرار دارد. اگر گزینه‌ی RESET را در وسط این ابزارها می‌بینید، با ضربه روی آن تصویر به‌طور خودکار صاف می‌شود.

گزینه RESET‌ برای صاف شدن تصویر

در سمت راست صفحه، ابزار نسبت تصویر قرار دارد که می‌توانید از یک نسبت تصویر از پیش تعیین‌شده مانند پرتره، لندسکیپ و مربع برای برش عکس‌هایتان و ترکیب‌بندی بهتر استفاده کنید.

ویرایش و نشانه‌گذاری عکس‌‌ها با ابزارهای Markup

ویژگی Markup دارای ابزارهایی برای ترسیم اشکال یا اضافه‌کردن متن به تصاویر است.

  • عکس مورد نظر را برای شروع ویرایش در برنامه‌ی Photos باز کنید و روی Edit ضربه بزنید.
  • اکنون، روی نماد شبیه‌ به نوک قلم در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • رنگ و ابزار طراحی را از نوارابزار پایین انتخاب کنید.
  • برای افزودن متن یا اشکال به عکس، روی نماد مثبت (+) در پایین ضربه بزنید. برای اینکه عکستان به حالت اول برگردد، از فلش‌های Undo یا Redo در بالا استفاده کنید.
نمایش تصویر در اپلیکیشن Photos‌ و انتخاب گزینه Edit
انتخاب نماد شبیه‌ به نوک قلم در اپلیکیشن photos و شروع ویرایش تصویر
افزودن متن و شکل به عکس با اپلیکیشن photos‌ آیفون
  • پس از اتمام کارتان، روی Done ضربه بزنید تا تغییرات ذخیره شوند.
  • برای حذف تغییرات، عکس را دوباره باز کنید و روی Edit و Revert و Revert to Original ضربه بزنید.
ویرایش تصویر در برنامه Photos آیفون
برگرداندن تصویر ویرایش شده به عکس اصلی در اپلیکیشن photos آیفون

انتخاب عکس اصلی از Live Photo

هنگامی که در برنامه‌ی Photos روی Edit ضربه می‌زنید، نماد Live Photo را در پایین صفحه مشاهده می‌کنید. برای دیدن چند ثانیه ویدیویی که به قبل و بعد عکس شما اضافه شده است، روی نوار پایین ضربه بزنید.

می‌توانید با گرفتن دو لبه‌‌ی شروع و توقف، ویدیو را کوتاه کنید. همچنین می‌توانید یک عکس از ویدیو بگیرید تا جایگزین تصویر اصلی شود.

انتخاب Make Key Photo و جایگزین‌ کردن به عنوان تصویر اصلی

برای انجام، روی Make Key Photo ضربه بزنید تا تصویر مورد نظر انتخاب شود. اکنون وقتی به برنامه‌ی Photos برمی‌گردید، به‌جای تصویری که در ابتدا گرفته‌اید، تصویر ثابت انتخاب‌شده‌تان را خواهید دید.

کیفیت این عکس‌ها می‌تواند تا حدودی متفاوت باشد؛ زیرا آن‌ها اساساً فریم‌هایی از یک ویدیو هستند، بنابراین  وضوح یا جزئیات عکس خیلی بالا نخواهد بود.

انجام اقدامات بیشتر با Live Photos

عکس‌های لایو (Live Photos) مورد نظرتان را در برنامه‌ی Photos پیدا کنید و به‌دنبال کادر کشویی Live در گوشه‌ی بالا سمت چپ بگردید.

در اینجا می‌توانید گزینه‌های Live و Loop و Bounce و Long Exposure و Live Off را انتخاب کنید.

گزینه‌های Live و Loop و Bounce و Long Exposure و Live Off در کادر کشویی live
  • Loop: با ایجاد حلقه‌ی ویدیویی، پایان ویدیو را با شروع ترکیب می‌کند.
  • Bounce: شبیه به حالت بومرنگ اینستاگرام است و عکس زنده‌ی شما را پخش می‌کند و به عقب برمی‌گرداند.
  • Long Exposure: عکسبرداری لانگ اکسپوژر (Long Exposure) که اصطلاحاً عکسبرداری با نوردهی طولانی‌مدت هم نامیده می‌شود، قابلیت جذابی است که با طولانی‌ترشدن سرعت شاتر، سوژه‌ی متحرک را تار یا مبهم می‌کند.

نکات و ترفندهایی برای تسلط کامل‌تر به اپلیکیشن Photos

در این بخش به‌سراغ ترفندهایی می‌رویم که می‌توانید تسلط سریع‌تری به اپلیکیشن Photos داشته باشید.

سازماندهی عکس‌ها با ایجاد آلبوم

اگر می‌خواهید به عکس‌های گالری گوشی‌تان نظم بیشتری بدهید، می‌توانید به‌راحتی آلبومی از عکس‌ها در برنامه‌ی Photos ایجاد کنید. با سازماندهی تصاویر آیفون، دسترسی در میان انبوهی از تصاویر آسان‌تر می‌شود.

برای ایجاد یک آلبوم جدید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه‌ی Photos را باز کنید و به تب Albums بروید.
  • روی نماد مثبت (+) در گوشه‌ی بالا سمت چپ ضربه بزنید و New Album را انتخاب کنید.
  • از میان تصاویر یا کادر جست‌وجو می‌توانید افراد، مکان‌ها یا موارد دلخواه را به آلبوم خود اضافه کنید.
  • روی Add در گوشه‌ی سمت راست بالا ضربه بزنید تا انتخاب‌هایتان ذخیره شوند.
  • همچنین می‌توانید با بازکردن آلبوم خود و ضربه‌زدن روی نماد بیضی (...) در گوشه‌ی بالا سمت راست، آن را ویرایش یا حذف کنید.
باز کردن اپلیکیشن Photos و انتخاب تب Albums
انتخاب New Album برای ساخت آلبوم جدید
انتخاب نام آلبوم در اپلیکیشن photos آیفون
انتخاب تصاویر دلخواه جهت افزودن به آلبوم

جست‌وجوی عکس‌ها با استفاده از کلمات کلیدی یا دسته‌بندی‌ها

برای استفاده از قابلیت Search در برنامه‌ی Photos، تنها کافی است کلمه، عبارت کلیدی یا دسته‌بندی‌هایی مانند اسکرین‌شات یا تصاویر سلفی را تایپ و جست‌وجو کنید تا تمام تصاویر مرتبط نمایش داده شود.

  • از منوی پایین به تب Search در برنامه‌ی Photos بروید.
  • کلمه‌ی کلیدی یا دسته‌بندی مورد نظر خود را تایپ کنید.
  • نتایج را بررسی کنید و برای مشاهده‌ی عکس روی آن ضربه بزنید.
  • علاوه‌براین، می‌توانید نتایج خود را بر اساس تاریخ، مکان یا افراد خاص فیلتر کنید.
جست‌ و جوی عکس‌ ها با استفاده از کلمات کلیدی
نتایج جست‌ و جوی عکس‌ ها با استفاده از کلمات کلیدی

تغییر تاریخ، زمان و مکان تصاویر

برنامه‌ی Photos به‌طور خودکار تصاویر را بر اساس تاریخ و مکان مرتب می‌کند؛ اما در صورت نیاز امکان تنظیم دستی آن‌ها هم وجود دارد.

  • در برنامه‌ی Photos، عکس مورد نظرتان را برای تنظیم باز کنید.
  • روی نماد Info (i) در نوار منوی پایین ضربه بزنید.
  • روی Adjust در بالای بخش Info ضربه بزنید.
  • زمان و تاریخ جدیدی را با استفاده از ساعت و تقویم تنظیم کنید.
  • برای ذخیره‌ی تغییرات، روی Adjust در گوشه‌ی سمت راست بالا ضربه بزنید.
  • برای بازگشت به تاریخ و زمان اصلی، می‌توانید همان مراحل را دنبال کنید؛ اما این‌ بار روی گزینه‌ی Revert در گوشه‌ی بالا سمت راست ضربه بزنید.
ویرایش عکس در اپلیکشن photos‌ آیفون
انتخاب Adjust در بالای بخش Info
تغییر تاریخ و زمان تصویر با کمک اپلیکیشن photos‌ آیفون
برگرداندن تصویر به تاریخ و زمان اصلی در اپلیکیشن photos آیفون

به همین ترتیب، می‌توانید مشابه مراحل فوق، مکان یک عکس را تغییر دهید:

  • پس از باز کردن عکس، روی نماد Info (i) ضربه بزنید و سپس برای مشاهده‌ی اطلاعات مکان، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.
  • پیش‌نمایش نقشه با مکان پین‌شده ظاهر می‌شود. روی Adjust در گوشه‌ی سمت راست پایین پیش‌نمایش ضربه بزنید.
  • مکان جدید را پس از جست‌وجو، از فهرست انتخاب کنید.
  • پیش‌نمایش نقشه، مکان جدید را در پنل اطلاعات نشان می‌دهد. برای بازگشت به مکان اصلی، مراحل بالا را تکرار کنید و روی Adjust و Revert ضربه بزنید.

استفاده از ویژگی Visual Look Up برای تشخیص اشیا

Visual Look Up ویژگی کاربردی دیگری در برنامه‌ی Photos آیفون است که از طریق هوش مصنوعی، اشیا را در عکس‌ شناسایی می‌کند و اطلاعات مرتبطی درباره‌ی آن‌ها ارائه می‌دهد.

  • برنامه‌ی Photos را باز کنید.
  •  به‌دنبال عکسی با نماد Visual Look Up، شبیه به دکمه‌ی Info ولی با افکت درخشان بگردید. اگر دکمه‌ی معمولی Info را مشاهده کردید، قابلیت مذکور برای آن عکس دردسترس نیست.
  • هنگامی‌ که روی نماد Info (i) ضربه بزنید، نماد Visual Lookup را روی اشیای در عکس خواهید دید. نماد بسته به شیء متفاوت خواهد بود. مثلاً طبق تصویر، نماد چنگال روی همبرگر است که می‌توانید برای دسترسی به اطلاعات بیشتر، مانند تصاویر مرتبط و توضیحات روی آن ضربه بزنید.
باز کردن عکس در اپلیکیشن photos آیفون و استفاده از Visual Look Up برای تشخیص اشیا
استفاده از هوش مصنوعی در برنامه photos
استفاده از قبلیت Visual Look Up برای تشخیص اشیا و نمایش نتایج مربوطه

بازیابی تصاویر حذف‌شده‌

وقتی عکس یا ویدیویی را حذف می‌کنید، به آلبوم Recently Deleted منتقل می‌شود. تصاویر حذف‌شده تا ۳۰ روز پس‌ از حذف‌شدن در این آلبوم ذخیره می‌شوند و امکان بازیابی خواهند داشت تا اگر به‌اشتباه تصویری را حذف کرده باشید، بتوانید آن را برگردانید. برای بازیابی عکس‌ های آیفون از آلبوم Recently Deleted، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه‌ی Photos را باز کنید و به بخش Albums بروید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی Recently Deleted ضربه بزنید.
  • روی عکسی که می‌خواهید بازیابی کنید، چند ثانیه فشار دهید‌ و Recover را انتخاب کنید.
  • برای بازیابی همه‌ی عکس‌ها، Select را در بالا لمس کنید، سپس روی نماد بیضی (...) در گوشه‌ی پایین سمت راست ضربه بزنید و Recover All را انتخاب کنید.
  • عکس‌های بازیابی‌شده به آلبوم اصلی خود بازگردانده می‌شوند.
انتخاب عکس ها از برنامه photos آیفون
انتخاب عکس مورد نظر و ضربه روی Recover
بخش albums‌ اپلیکیشن photos
بازگرداندن تصاویر به پوشه مربوطه با انتخاب گزینه recover all

قفل‌ کردن آلبوم‌های مخفی

هنگامی که عکس‌ها یا ویدیوها را در آیفون خود مخفی کنید، به آلبوم Hidden منتقل می‌شوند‌؛ بااین‌حال، پوشه‌ی آلبوم Hidden قابل مشاهده و دسترسی است. برای جلوگیری از این امر می‌توانید پوشه‌ها را با Face ID یا Touch ID قفل کنید.

  • وارد تنظیمات (Settings) شوید.
  • به پایین بروید و Photos را انتخاب کنید.
  • دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت Use Face ID (یا Use Touch ID) را روشن کنید.
  • دفعه‌ی بعد که آلبوم Hidden را باز می‌کنید، باید Face ID چهره‌ی شما را اسکن کند یا اگر آیفون به تاچ‌آی‌دی مجهز باشد، باید انگشت خود را روی دکمه‌ی هوم قرار دهید تا به محتوا دسترسی پیدا کنید.
تنظیمات (Settings) گوشی آیفون
تنظیمات Photos آیفون

در دسترس‌ نبودن آلبوم تصاویر مخفی

اگر آلبوم Hidden را قفل کردید، می‌توانید با مخفی‌کردن آن کاری کنید تا عکس‌هایتان دردسترس نباشد.

  • به تنظیمات (Settings) وارد شوید.
  • به پایین بروید، برنامه‌ی Photos را انتخاب کنید.
  • دکمه‌ی تغییردهنده‌ی وضعیت Show Hidden Album را خاموش کنید.
  • اکنون آلبوم تصاویر مخفی از برنامه‌ی Photos شما ناپدید می‌شود. اگر می‌خواهید دوباره به آن دسترسی داشته باشید، باید به تنظیمات و Photos بروید و Show Hidden Album را روشن کنید.
تنظیمات (Settings) گوشی آیفون
روشن کردن دکمه Show Hidden Album

امیدواریم این آموزش برایتان مفید بوده باشد. اگر قصد دارید به‌جای گوشی آیفون، تصاویر را در فتوشاپ ویرایش کنید، مقاله‌ی آموزش مقدماتی ادیت عکس با فتوشاپ را از دست ندهید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات