آنر رسما تأیید کرد که با مدیاتک و کوالکام قراداد تجاری امضا کرده است

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل آنر به‌دنبال رونمایی گوشی V40 5G از امضاء قرارداد تجاری با مدیاتک و کوالکام خبر داد. ازطرفی دیگر گزارشی غیررسمی می‌گوید آنر با AMD و اینتل نیز وارد همکاری شده است.
تبلیغات

آنر با رونمایی گوشی وی ۴۰ 5G رسما اعلام کرد که وارد دوران پسا-هواوی شده است. این شرکت که پیش‌تر در مالکیت هواوی قرار داشت، امروزه به‌شکل کاملا مستقل به ‌فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. جورج ژائو، مدیرعامل آنر، به‌دنبال رونمایی گوشی V40 5G اعلام کرد این شرکت با دو شرکت بزرگ تأمین‌کننده‌ی تراشه یعنی مدیاتک و کوالکام قرارداد تجاری امضاء کرده است.

خبرگزاری GSMArena به‌نقل از روئیترز در گزارشی می‌نویسد آنر با شرکت‌های ای ام دی (AMD) و اینتل و مایکرون و مایکروسافت و سامسونگ و اس کی هاینیکس (SK Hynix) و سونی نیز وارد همکاری تجاری شده است. 

جورج ژائو در کنفرانس امروز اعلام کرد پنج ماه گذشته، دورانی به‌شدت سخت اما پرمعنی برای آنر بود. آنر می‌گوید در این دوران شاهد انتظارات شرکای تجاری و مشتریانش بوده و در همین حین تلاش کرده خودش را برای عبور از هواوی آماده کند. مدیرعامل آنر می‌گوید شرکت تحت مدیریتش قصد دارد بازار محصولات میان‌رده و بالارده را هدف قرار دهد و به‌شکلی گسترده‌تر در بازارهای بین‌المللی حضور پیدا کند.

افزون‌بر این موارد آنر تمایل زیادی به حضور در بازار اینترنت اشیاء دارد و برای این کار به اصطلاحات و استراتژی‌های تعریف‌شده توسط هواوی اتکا می‌کند، اما به‌شکلی متفاوت از آن‌ها بهره می‌گیرد. تحلیلگران می‌گویند آنر قصد دارد محصولاتی را تولید کند که مردم از شرکتی به بزرگی هواوی انتظار دارند. مقر اصلی آنر همچنان در شهر شنژن چین قرار دارد؛ بااین‌حال ۸٬۰۰۰ کارمند این شرکت وارد ساختمان تجاری جدیدی شده‌اند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات