تست مقاومت گلکسی اس ۲۱ اولترا به وجود دو محافظ صفحه نمایش اشاره دارد

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
در تست مقاومت گلکسی اس ۲۱ اولترا مشخص شد این گوشی از دو محافظ صفحه‌نمایش بهره می‌برد که البته تأثیر چندانی در افزایش مقاومت آن ندارند.
تبلیغات

گلکسی اس ۲۱ اولترا که جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ به‌حساب می‌آید، مدتی پیش معرفی شد و چند وقت دیگر  راهی بازار می‌شود. امروز تست مقاومت صفحه‌نمایش اس ۲۱ اولترا منتشر شده است که اطلاعات جالبی از این گوشی به ما می‌دهد.

به گزارش GSMArena، تست مقاومت گلکسی اس ۲۱ اولترا که مانند همیشه توسط JerryRigEverything صورت ‌گرفته است، سطح مقاومت صفحه‌نمایش این گوشی در برابر فشار را نشان می‌دهد. در این آزمایش مشخص شد که سامسونگ دو مدل محافظ صفحه‌نمایش روی گلکسی اس ۲۱ اولترا قرار داده است. تا قبل از گلکسی اس ۲۱ اولترا، گوشی دیگری با دو محافظ صفحه راهی بازار نشده بود.

البته مچنان صفحه‌نمایش شیشه‌ای زیر این لایه‌های محافظ قرار گرفته است و همین موضوع باعث شد در سطح ۶ و مخصوصا سطح ۷ سختی موس، شاهد ایجاد خط و خش روی صفحه‌نمایش باشیم.

در بخش دیگری از این آزمایش مشخص شد که صفحه‌نمایش در برابر شعله فندک تنها ۴۵ ثانیه مقاومت می‌کند و حسگر اثر انگشت با وجود خط و خش فراوان، همچنان کار می‌کند. گلکسی اس ۲۱ اولترا تحمل خوبی در برابر خم شدن دارد.

درادامه می‌توانید ویدئوی تست مقاومت گلکسی اس ۲۱ اولترا را مشاهده کنید:

تماشای ویدئو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات