سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ معرفی شد؛ اسنپدراگون ۶۹۰ و دوربین اصلی سه‌گانه

چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، سه دوربین پشت و صفحه‌نمایش OLED دارد. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.
تبلیغات

سونی در کنار معرفی اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳، گوشی دیگری به نام اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را هم معرفی کرد. این گوشی یک محصول میان‌رده است و جایگزین اکسپریا ۱۰ می‌شود که در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد. اکسپریا ۱۰ مارک ۳ اولین محصول میان‌رده سونی با پشتیبانی از شبکه 5G است.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳ به صفحه‌نمایش ۶ اینچی OLED مجهز شده است که از HDR 10 هم بهره می‌برد. به‌ گفته‌ی جی‌اس‌ام‌آرنا، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش این گوشی ۶۰ هرتز و نسبت تصویر آن ۲۱:۹ است. سونی به این موضوع اشاره کرده که اکسپریا ۱۰ مارک ۳ نزدیک به ۳ میلی‌متر کوتاه‌تر و عرض آن یک میلی‌متر کم‌تر از مدل قبلی است. این گوشی در ابعاد ۱۵۴ در ۶۸ در ۸٫۳ میلی‌متر ساخته شده و به همین دلیل خیلی راحت در دست قرار می‌گیرد و به‌نوعی یک محصول کامپکت به‌حساب می‌آید.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

صفحه‌نمایش اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با یک‌ لایه گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود. از گوریلا گلس ۶ برای محافظت از قاب پشتی گوشی هم استفاده شده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، این گوشی هوشمند گواهی IP65/68 و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد و از صدای LDAC و Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳

یک دوربین پشت با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی این گوشی در نظر گرفته شده است که از فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر بهره می‌برد. در کنار این دوربین، دوربین‌های دیگری با حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با فاصله کانونی ۵۴ میلی‌متر قرار گرفته‌اند. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به قابلیت عکاسی پشت سر هم با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه با اکسپوژر خودکار اشاره کرد که کیفیت عکس‌ها را در اندازه یک گوشی رده‌بالای اکسپریا بالا می‌برد.

دوربین‌های پشت اکسپریا ۱۰ مارک ۳

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با تراشه اسنپدراگون 690 5G راهی بازار می‌شود و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. باتری در نظر گرفته‌شده برای این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت است و با اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ و پشتیبانی از 5G

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اما در فصل تابستان راهی بازار خواهد شد.

رنگ‌های مختلف اکسپریا ۱۰ مارک ۳
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات