احتمالاً به‌روزرسانی اندروید ۱۴ در ماه جولای برای گلکسی S23 منتشر خواهد شد

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
اندروید ۱۴ بتا ۱ روی گوشی هوشمند
گلکسی S23 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت خواهد کرد.
تبلیغات

در هفته‌ی گذشته، سرانجام اندروید ۱۴ بتا توانست در آزمایش‌ها به پایداری مورد‌نیاز برای استفاده در گوشی‌های هوشمند دست یابد. این پیشرفتی بزرگ در توسعه اندروید ۱۴ محسوب می‌شود و بدین‌معنی است که توسعه‌ی این نسخه از سیستم‌عامل اندروید تقریباً به‌پایان رسیده است. با کامل‌شدن فرایند توسعه‌ی اندروید ۱۴ بتا، هم‌اکنون سامسونگ می‌تواند نسخه‌ی جدید رابط کاربری One Ui خود را متناسب با این نسخه‌ی اندروید توسعه دهد.

براساس گزارشی از وب‌سایت سم‌موبایل، نسخه‌ی بتا One Ui 6.0 احتمالاً در هفته‌ی ‌سوم جولای برای خانواده‌ی گلکسی S23 منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید این رابط کاربری به‌زودی برای تمامی گوشی‌های سامسونگ سازگار با آن منتشر شود. باوجوداین، تاکنون سامسونگ جدول زمانی دقیقی را در این زمینه اعلام نکرده است.

براساس گزارش اندروید آتوریتی، سامسونگ مقدمات منتشر‌کردن رابط کاربری One Ui 6.0 را از ماه گذشته و با به‌روزرسانی نرم‌افزارهایش برای پشتیبانی از این رابط کاربری آغاز کرده است.

در ماه دسامبر سامسونگ اعلام کرد که رابط کاربری One Ui 5.0 را در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر و در آینده هم روی سرعت‌بخشیدن به فرایند منتشر‌کردن نسخه‌های جدیدتر تمرکز خواهد کرد. بنابراین، انتظار می‌رود که به‎‌روزرسانی اندروید ۱۴ و رابط کاربری One Ui 6.0 در آینده‌ای نزدیک منتشر شوند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات