این گوشی‌های گلکسی، به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را دریافت نمی‌کنند

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا / Samsung Galaxy S20 Ultra
ظاهراً دارندگان برخی از گوشی‌های محبوب سری سامسونگ گلکسی، نمی‌توانند طعم نسخه‌ی ۱۴ اندروید را روی دستگاه خود تجربه کنند.
تبلیغات

هرقدر هم که تیم پشتیبانی نرم‌افزار شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند خوب عمل کنند، انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای محصولات آن‌ها، همیشگی نخواهد بود و بسیاری از گوشی‌ها با گذشت چند سال از زمان عرضه، دیگر آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

سامسونگ سیاست پشتیبانی نرم‌افزاری خود را از دو به سه‌ سال ارتقا داد و در نهایت اعلام کرد بسیاری از گوشی‌های این شرکت تا چهار نسخه‌ی اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد.

به‌طور خلاصه، سری گلکسی S21 و همه‌ی پرچمدارانی که بعد از این گوشی‌ها معرفی شدند، واجد شرایط دریافت چهار به‌روزرسانی بزرگ اندروید هستند. این موضوع درمورد گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 و همچنین مدل‌های جدیدتر این گوشی‌ها نیز صدق می‌کند.

سم‌موبایل فهرستی از گوشی‌های سامسونگ را منتشر کرده که گفته می‌شود به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را دریافت نخواهند کرد.

سامسونگ هنوز زمان انتشار نسخه‌ی نهایی One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را تأیید نکرده اما انتظار داریم اواخر سال ۲۰۲۳ این آپدیت را برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات