سامسونگ با آپدیت بعدی سری گلکسی S22، عکاسی در نور کم را بهبود می‌دهد

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
عکاسی با دوربین گلکسی S22 پلاس
سامسونگ با پذیرش مشکلات عملکرد عکاسی سری گلکسی S22 در نور کم، قصد دارد با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، این مورد را رفع کند.
تبلیغات

برخی کاربران سری گلکسی S22 سامسونگ از عملکرد دوربین اصلی این دستگاه هنگام عکاسی در شرایط کم‌نور به‌خصوص در ثبت علائم نئونی یا سایر منابع نوری ابراز نگرانی کرده‌اند. غول فناوری کره‌ی جنوبی در پاسخ به این نگرانی‌ها، مشکل مذکور را پذیرفت و به کاربران اطمینان داد با انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، عملکرد دوربین گلکسی S22 را در نور کم بهبود می‌دهد. این آپدیت ابتدا برای ماه آوریل برنامه‌ریزی شده بود اما به‌تعویق افتاد و انتظار داریم در به‌روزرسانی بعدی پرچم‌داران ۲۰۲۲ سامسونگ ارائه شود.

از آنجا که وصله‌ی امنیتی جولای ۲۰۲۳ قبلاً برای خانواده‌ی گلکسی S22 منتشر شده، کاربران انتظار دارند اصلاح عملکرد دوربین این گوشی‌ها در نور کم با به‌روزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۳ ارائه شود.

اطلاعیه‌ی مربوط به بهبود عملکرد عکاسی سری گلکسی S22 در شرایط کم‌نور از طریق انجمن سامسونگ منتشر شد. مدیر برنامه‌ی این شرکت اعلام کرد تغییرات در به‌روزرسانی نرم‌افزاری بعدی ارائه خواهد شد و البته هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آپدیت مذکور دردسترس نیست. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا،‌ سامسونگ به کاربرانش اطمینان داده به‌محض تأیید تاریخ به‌روزرسانی، سریعاً به آن‌ها اطلاع‌رسانی کند.

کاربران گلکسی S22 همچنین هنگام عکاسی در شرایط کم‌نور، نویزهای متعددی به‌خصوص در آسمان مشاهده کرده‌اند و امید می‌رود این مشکل نیز با انتشار آپدیت بعدی رفع شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات