قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ در آستانه رونمایی فاش شد

شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اپ‌های گلکسی زد فلیپ ۴
سامسونگ به‌طور تصادفی، قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ را فاش کرد و به نظر می‌رسد این دستگاه با قیمت بسیار بیشتر از نسل قبل عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ رومانی کمپین تبلیغاتی جدید آغاز کرده که در آن اعلام می‌کند ۱۰ دستگاه گلکسی زد فلیپ ۵ را بین افرادی که از ۲۶ جولای تا ۲ آگوست برای خرید این دستگاه پیش‌ ثبت‌نام کنند، هدیه خواهد داد. واحد رومانی این شرکت فایل PDF حاوی تبلیغات را ارائه کرده که در آن به قیمت دستگاه نیز اشاره شده است.

با مراجعه به فایل PDF تبلیغاتی سامسونگ رومانی، مدل ۲۵۶ گیگابایت گلکسی زد فلیپ ۵ با قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه می‌شود و در مقام مقایسه، مدل ۲۵۶ گیگابایت گلکسی زد فولد ۴ سال گذشته با برچسب حدود ۱۳۰۰ دلار عرضه شد.

پیش‌ از این نیز فاش شده که مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۵ در یونان با قیمت ۱۴۶۰ دلار عرضه خواهد شد. شایعه‌ای دیگر به قیمت ۱۳۵۰ دلاری مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در فرانسه اشاره دارد که نسبت‌ به مدل سال قبل با برچسب ۱۳۱۵ دلاری، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

قیمت گلکسی زدفلیپ ۵ در سامسونگ رومانی

باید اشاره کنیم نرخ مالیات بر ارزش افزوده در کشورهای مختلف اتحادیه‌ی اروپا تفاوت دارد و به‌عنوان مثال در رومانی ۱۹ درصد، یونان ۲۴ درصد و فرانسه ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است. همین موضوع باعث شده قیمت زد فلیپ ۵ در کشورهای مختلف این ناحیه متفاوت باشد.

تفاوت حدود ۷۸ دلاری بین مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زدفولد ۵ منطقی به‌نظر می‌رسد اما اینکه قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی گوشی مذکور در فرانسه به‌طرز مشکوکی پایین‌تر از اکثر کشورهای اروپایی باشد، کمی عجیب است.

قبل‌ از اینکه شاهد نشت اطلاعات بیشتر از سوی خرده‌فروشان محلی باشیم، درحال‌حاضر نمی‌توان درمورد قیمت نهایی گلکسی زد فلیپ ۵ با اطمینان سخن گفت. به‌هرحال طبق گزارش‌ها و شایعات اخیر قیمت این دستگاه به‌احتمال زیاد نسبت‌ به نسل قبل افزایش خواهد یافت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات