سامسونگ با گلکسی S24 سنت نامحبوبش را احیا می‌کند

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ
یک افشاگر خوش‌سابقه می‌گوید که احتمالاً گلکسی S24 در آمریکا به پردازنده‌ی اسنپدراگون و در اروپا و بخش‌هایی از آسیا به اگزینوس مجهز خواهد بود.
تبلیغات

سامسونگ امسال با سری گلکسی S23 سنت دیرینه‌اش را کنار گذاشت و صرفاً از پردازنده‌ی کوالکام استفاده کرد؛ درحالی‌که سال‌های قبل گوشی‌های سامسونگ در برخی از بازارها با پردازنده‌ی اگزینوس در دسترس قرار می‌گرفتند.

حساب کاربری Ice Universe در توییتر می‌گوید ۱۰۰ درصد مطمئن است که پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ تولید و در برخی از بازارها وارد گوشی‌های گلکسی می‌شود.

پرچمداران جدید سامسونگ در بازار آمریکا قطعاً به پردازنده‌ی اسنپدراگون مجهز خواهند بود، اما ظاهراً خریداران سری گلکسی S24 در اروپا و بخش‌هایی از آسیا قرار است به پردازنده‌ی Exynos 2400 دسترسی پیدا کنند. با در نظر گرفتن سابقه‌ی پردازنده‌های اگزینوس، این خبر خوبی برای اروپایی‌ها و آسیایی‌ها نیست.

سامسونگ سال‌ها است ادعا می‌کند که اگزینوس عملکردی مشابه اسنپدراگون دارد، اما بررسی کارشناسان چیز دیگری نشان می‌دهد. پس از انتقادات شدید، سامسونگ سرانجام در گلکسی S23 اگزینوس را کنار گذاشت؛ اما شایعه‌ها می‌گویند این شرکت تیم ویژه‌ای برای کار روی مدل اصلاح‌شده‌ی اگزینوس تشکیل داده است. آن مدل ویژه در سال ۲۰۲۵ تولید خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات