سامسونگ چه ایده‌های دیگری برای تولید گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ داشت؟

پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نمونه های اولیه گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵
سامسونگ تصاویری از نمونه‌های اولیه‌ی گلکسی زدفولد ۵ و زدفلیپ ۵ به‌اشتراک گذاشته تا نشان دهد طراحی نهایی این گوشی‌های تاشو چه فرآیندی را طی کرده است.
تبلیغات

سامسونگ سرانجام گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زدفلیپ ۵ را رسماً معرفی کرد و خریداران در سرتاسر جهان می‌توانند این دو گوشی تاشو را پیش‌خرید کنند. امسال تغییرات ظاهری چشم‌گیری در طراحی این گوشی‌ها اعمال نشد و حالا سامسونگ تصاویری از مدل‌های اولیه‌ی آزمایشی آن‌ها به‌اشتراک گذاشته است.

سامسونگ تصاویر چهار نمونه‌ی اولیه از گلکسی زدفولد ۵ را با نسبت تصویر ۲۲٫۵:۹، ۲۲:۹، ۲۱٫۵:۹ و ۲۱:۹ و همچنین نمونه‌ی دیگری با نسبت‌تصویر ۲۳٫۱:۹ را به‌اشتراک گذاشته است. همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، تغییر نسبت‌تصویر می‌تواند ظاهر دستگاه را کمی تغییر دهد و این مورد به‌خصوص در مدل ۲۱:۹ بیشتر احساس می‌شود. علاوه‌براین غول فناوری کره‌ی جنوبی نشان داده که گلکسی زدفولد امسال با نمایشگر داخلی که ابعاد آن درحالت باز به ۷٫۸۲ اینچ می‌رسد چه شکلی می‌توانست داشته باشد.

نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵
نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵
نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵
نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵
نمونه اولیه گلکسی زد فولد ۵
نمونه اولیه گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵
نمونه اولیه گلکسی زد فلیپ ۵
نمونه اولیه گلکسی زد فلیپ ۵

سامسونگ همچنین تصاویری از نمونه‌ی اولیه‌ی گلکسی زدفولد ۵ مجهز به قلم S-Pen داخلی را منتشر کرده است. علاوه‌براین عکس‌هایی از نمونه‌ها اولیه‌ی گلکسی زدفلیپ ۵ در دسترس قرار گرفته که نشان می‌دهد سامسونگ طرح‌های مختلفی را برای این دستگاه آزمایش کرده است.

به‌هر حال سامسونگ تصمیم گرفت از زبان طراحی نسل قبل گوشی‌های تاشو خود در مدل جدید آن‌ها استفاده کند. بدین‌ترتیب انتظار می‌رود این شرکت طی سال‌های آینده به‌تدریج به استفاده از طراحی جدید در گوشی‌های هوشمند تاشو خود رو بیاورد؛ روندی که آن را قبلاً درمورد دستگاه‌های سری گلکسی اس در پیش گرفته است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات