تماشا کنید: کالبدشکافی میکس فولد ۳ شیائومی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کالبدشکافی شیائومی میکس فولد ۳
شیائومی با استفاده از لولای کاملاً جدید و اختصاصی در میکس فولد ۳، این محصول را به یکی از باریک‌ترین گوشی‌های تاشو جهان تبدیل کرده است.
تبلیغات

شیائومی میکس فولد ۳ چند روز قبل به‌طور رسمی در چین معرفی شد. اکنون ویدئویی از کالبدشکافی گوشی شیائومی در کانال یوتیوب WekiHome منتشر شده تا نگاهی به مهندسی قطعات داخلی و سیستم لولای بازطراحی‌شده‌ی آن داشته باشیم.

فرایند کالبدشکافی شیائومی میکس فولد ۳ مثل اکثر گوشی‌ها با بیرون آوردن خشاب سیم‌کارت و جداسازی پنل پشتی آن آغاز می‌شود که در این شرایط نیمی از قطعات داخلی دستگاه قابل مشاهده است. صفحه‌ نمایش بیرونی دستگاه در ادامه با دقت زیاد جدا می‌شود تا بتوانیم ساختار داخلی این گوشی تاشو را از پشت ببینیم. سرانجام با برداشتن چند درپوش، پیچ و کابل، با مادربرد و سیستم دوربین چهارگانه‌ی دستگاه مواجه می‌شویم.

کالبدشکافی شیائومی میکس فولد ۳
کالبدشکافی شیائومی میکس فولد ۳
کالبدشکافی شیائومی میکس فولد ۳

میکس فولد ۳ شیائومی از دو باتری با ظرفیت ۲۵۸۰ و ۲۲۰۰ میلی آمپرساعت بهره می‌برد که ضخامت آن‌ها به‌ترتیب ۲٫۳۹ و ۲٫۸۸ میلی‌متر بوده و همین ویژگی به کاهش ضخامت بدنه‌ی اصلی دستگاه نیز کمک کرده است.

در پایان به مهم‌ترین بخش کالبدشکافی میکس فولد ۳ می‌رسیم و ساختار پیچیده‌ی لولای آن را مشاهده می‌کنیم. این لولا از طراحی اختصاصی و کاملاً جدیدی بهره می‌برد و ساختار آن به‌نحوی طراحی شده تا از ورود مایعات و گردوغبار جلوگیری کند و مقاومت بیشتری ارائه دهد. لولای این گوشی تاشو باریک‌تر و البته سنگین‌تر از لولای میکس فولد ۲ است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات