ردمی K60 چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدل مشکی و سبز ردمی K60 اولترا شیائومی
ظاهراً شیائومی تصمیم دارد از سیاست‌هایی مشابه سامسونگ در ارائه‌ی آپدیت‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمندش پیروی کند.
تبلیغات

قیمت گوشی شیائومی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده بسیاری از افراد به خرید محصولات این برند رو بیاورند. درحال حاضر شیائومی ۱۳ پرو یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت محسوب می‌شود که بسیاری از قابلیت‌های پرچم‌دارانی مثل گلکسی S23 پلاس را در قالب محصولی با قیمت بهتر ارائه می‌دهد.

البته سامسونگ با معرفی سری گلکسی S23، پرچمدارانی بسیار قدرتمند را روانه‌ی بازار کرد و شیائومی از نظر دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری در جایگاهی پایین‌تر از رقیب کره‌ای خود قرار گرفت. اکنون برند چینی با معرفی نسخه Extreme ردمی K60 تصمیم دارد شرایط را تغییر دهد. گفتنی است این دستگاه در بازارهای جهانی با نام شیائومی 13T عرضه می‌شود.

حساب رسمی ردمی در ویبو اعلام کرد ردمی K60 Extreme اولین گوشی این شرکت است که چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید و پنج‌سال وصله‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. این دستگاه همچنین اولین محصول شیائومی است که MIUI 15 را دریافت خواهد کرد.

انتظار می‌رود ردمی K60 Extreme با نام شیائومی 13T روانه‌ی بازارهای جهانی شود. البته این شرکت تاکنون به‌طور رسمی این موضوع را تأیید نکرده و مشخص نیست دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی جدیدش فقط مختص بازار چین خواهد بود یا در سایر نقاط جهان نیز ارائه خواهد شد.

اگر شیائومی دوره‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری خود را در همه‌ی کشورهای جهان ارائه دهد، از این نظر با گوشی سامسونگ و گوشی وان‌پلاس دریک سطح قرار خواهد گرفت؛ زیرا این دو شرکت درحال حاضر تا چهار نسخه‌ی اصلی اندروید و پنج‌ سال به‌رورزسانی امنیتی برای محصولات رده‌بالای خود ارائه می‌دهند. درهمین حال دارندگان مدل‌های جدید گوشی گوگل پیکسل تا سه آپدیت اصلی اندروید و پنج سال به‌رورزسانی امنیتی را دریافت خواهند کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات