خداحافظی موقت اپل با نمادین‌ترین مشخصه ظاهری آیفون!

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
آیفون ۱۵ پرو از نمای کناری
آیفون ۱۵ در رویداد سپتامبر اپل درحالی معرفی شد که پنل نمایشگر آن دیگر بریدگی موسوم به ناچ را ندارد.
تبلیغات

اپل با معرفی سری گوشی‌های آیفون ۱۵ در رویداد Wonderlust خداحافظی با بریدگی نمایشگر که در آیفون ۱۴ پرو به‌صورت جدی آغاز شده بود، با سری آیفون ۱۵، تکمیل کرد. هرچند همچنان این احتمال وجود دارد که بریدگی نمایشگر در مدل جدید آیفون SE برگردد.

طراحی جذاب داینامیک آیلند در نمایشگرهای آیفون ۱۴ پرو خلاقیت بسیاری از توسعه‌دهندگان را تحریک کرد و باعث شد بهره‌وری گوشی و تجربه کار با بسیاری از برنامه‌ها را تغییر دهند، حتی بازی‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه‌ای مخصوص داینامیک آیلند طراحی شده‌اند که با اقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدند.

خداحافظی با بریدگی نمایشگر در آیفون در وهله‌ی اول در سری آیفون ۱۳ شروع شد که اندازه آن کاهش یافت و در آیفون ۱۴ پرو رسماً جایگزین آن یعنی، Dynamic Island، معرفی شد.

اکنون، با معرفی گوشی‌های آیفون ۱۵ در رویداد Wonderlust زمان خداحافظی با نمادین‌ترین مشخصه ظاهری آیفون حتی در مدل‌های معمولی فرارسیده است. اما، همان‌طور که گفته شد، پیش‌بینی می‌شود که در مدل جدید گوشی آیفون SE بازگشت شکوهمندانه‌ای داشته باشد.

قیمت آیفون جدید در مدل پایه، آیفون ۱۵، از ۷۹۹ شروع می‌شود و قیمت آیفون ۱۵ پلاس نیز ۸۹۹ دلار اعلام شد و در مدل‌های پرو و پرو مکس به‌ترتیب با برچسب قیمتی ۹۹۹ دلار و ۱٬۱۹۹ دلار روانه بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات