تاریخ معرفی سری ردمی نوت ۱۳ مشخص شد

شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پخش موزیک با ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس شیائومی
در اکتبر ۲۰۲۲، ردمی سری نوت ۱۲ را در چین معرفی کرد. حال با نزدیک شدن به آن تاریخ، به نظر می‌رسد به زودی باید آماده‌ معرفی سری نوت ۱۳ باشیم.
تبلیغات

هنگامی که اوایل ماه جاری میلادی مدل‌های سری Note 13 در پایگاه داده TENAA ظاهر شدند، شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است ردمی در این ماه از سه گوشی هوشمند سری محبوب Note برای بازار چین رونمایی کند شروع شد. اوایل هفته، این برند با انتشار تصاویر تبلیغاتی، تأیید کرد سری  نوت ۱۳ در ۲۱ سپتامبر در چین معرفی خواهد شد.

Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi Note 13 Pro+ 5G
Redmi Note 13 Pro 5G

در تصاویر تبلیغاتی منتشرشده می‌توان دو مدل ردمی نوت ۱۳ پرو 5G و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس 5G را دید. مدل پرو پلاس از صفحه نمایشی خمیده استفاده می‌کند، در‌حالی‌که ردمی برای مدل پرو از صفحه نمایشی تخت استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که هر دو دستگاه از صفحه نمایش OLED به همراه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهند کرد.

+Note 13 Pro بخش پشتی‌ای از جنس چرم با حلقه‌های دوربین برجسته همانند A54 دارد؛ در حالی که به نظر می‌رسد نوت ۱۳ پرو به بخش پشتی شیشه‌ای با جزیره دوربین برجسته مجهز شده است. هر دو مدل برای دوربین از حسگری ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند و در بین این دو دستگاه، تنها نوت ۱۳ پرو پلاس از لرزشگیر اپتیکال تصویر استفاده می‌کند.

ردمی اوایل این هفته تأیید کرد که +Note 13 Pro به پردازنده Dimensity 7200-Ultra مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده داشته باشد که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی نیز می‌کند.

شایعات حاکی از آن هستند که نوت ۱۳ پرو با پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 در کنار یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه می‌شود. علاوه بر Redmi Note 13 Pro+ 5G و Redmi Note 13 Pro 5G، انتظار می‌رود که ردمی از گوشی نوت ۱۳ 5G در کنار این دو دستگاه رونمایی کند ولی متأسفانه هنوز هیچ جزئیاتی در مورد مدل استاندارد منتشر نشده است. هنوز از قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس اطلاعاتی در دست نیست.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات