جعبه اصلی آیفون ۱۵ برچسب و کد QR مخفی دارد!

جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کد QR مخفی جعبه آیفون ۱۵ با نور فرابنفش
اپل برای مقابله‌با کلاهبرداران، کد QR و برچسب مخفی جدیدی به جعبه‌ی آیفون ۱۵ اضافه کرده که صرفاً با نور فرابنفش قابل‌مشاهده است.
تبلیغات

نبود نمایندگی رسمی اپل در ایران، مشکلات زیادی برای خرید آیفون ایجاد می‌کند. مشاهدات زومیت نشان می‌دهد که برخی از فروشندگان سودجو با تعویض باتری آیفون، محصولات دست دوم اپل را به‌عنوان گوشی آکبند به مردم می‌فروشند. اپل با اعمال تغییری مهم در جعبه‌ی آیفون ۱۵، در تلاش است از چنین کلاهبرداری‌هایی جلوگیری کند.

حساب کاربری Majin Bu در توییتر، ویدیویی منتشر کرده است که نشان می‌دهد جعبه‌ی اصلی آیفون ۱۵ برچسب و کد QR مخفی دارد. این برچسب و کد صرفاً با نور فرابنفش قابل مشاهده است و به مشتریان امکان می‌دهد که اصل‌بودن جعبه را تشخیص دهند.

معضل بسته‌بندی‌ مجدد آیفون‌های دست دوم، صرفاً به بازار ایران محدود نیست. حتی در آمریکا نیز شماری از فروشنده‌های متفرقه، آیفون ری‌پک‌شده را به‌عنوان آیفون نو به مشتریان می‌فروشند و این کار را با ساخت جعبه‌ی فیک انجام می‌دهند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ بیست‌و‌یکم شهریور رونمایی شدند و از امروز در دسترس خریداران سراسر دنیا قرار گرفتند. تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد صف‌های طولانی برای خرید آیفون ۱۵ شکل گرفته است.

برای مشاهده‌ی قیمت گوشی آیفون و قیمت گوشی برندهای دیگر می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین توصیه می‌کنیم راهنمای خرید بهترین گوشی آیفون را در زومیت بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات