به‌عقیده DxOMark، دوربین هواوی P60 پرو از آیفون ۱۵ پرو مکس بهتر است

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
آیفون ۱۵ پرو مکس
بر‌اساس آزمون‌های مؤسسه‌ی DxOMark، آیفون ۱۵ پرو مکس در رتبه‌ی دوم بهترین گوشی‌ها ازنظر دوربین قرار می‌گیرد.
تبلیغات

DxOMark مؤسسه‌ای است که دوربین گوشی‌های هوشمند را در آزمون‌هایی سخت‌گیرانه بررسی می‌کند. این مؤسسه امتیاز ۱۵۴ را برای آیفون ۱۵ پرو مکس در نظر گرفته است تا پرچم‌دار جدید اپل در رتبه‌ی دوم و پایین‌تر از هواوی P60 پرو قرار بگیرد. جایگاه آیفون ۱۵ پرو مکس هشت رتبه بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است.

امتیاز دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس در DxOMark

طبق گفته‌ی DxOMark، روشنایی و کنتراست تصاویر آیفون ۱۵ پرو مکس تحسین‌برانگیز است و دوربین این گوشی حتی در محیط‌های کم‌نور، اکسپوژر (نوردهی) دقیق ارائه می‌دهد و رنگ پوست را با دقت بسیار زیاد ثبت می‌کند. از نگاه DxOMark، آیفون ۱۵ پرو مکس درزمینه‌ی اکسپوژر، رنگ و بافت عکس‌ها، جلوه‌ی بوکه و فیلم‌برداری بهترین گوشی دنیا است.

آزمون‌های DxOMark نشان می‌دهد آیفون ۱۵ پرو مکس در محیط‌های تاریک عملکرد بی‌نقص ندارد و نویز تصاویر ثبت‌شده با این گوشی کمی بیشتر از رقبا است. همچنین در محیط‌های شلوغ روباز، گستره‌ی داینامیکی کمی محدود است.

کارشناسان زومیت هم‌اکنون در حال بررسی عمیق آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس هستند. در بررسی این دو گوشی، درباره‌ی عملکرد دوربین‌ آن‌ها سخن خواهیم گفت. شما کاربران می‌توانید برای مشاهده‌ی قیمت گوشی آیفون و قیمت گوشی برندهای دیگر وارد بخش محصولات زومیت شوید و مقاله‌ی بهترین گوشی از نظر دوربین را بخوانید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات