آیفون ۱۵ پرو مکس

اختصاصی زومیت: اولین نمونه‌عکس‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس

چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵مطالعه 4 دقیقه
بررسی مقدماتی کارشناسان زومیت نشان می‌دهد عکس‌های ثبت‌شده با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس جزئیات بسیار خوبی دارند.
تبلیغات

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس بهترین گوشی‌هایی هستند که اپل تا به امروز تولید کرده است. این محصولات به اولین پردازنده سه نانومتری دنیا مجهزند و مدل پرو مکس از دوربین چهار منشوری (مکانیزم مشابه دوربین‌های پریسکوپی) استفاده می‌کند.

اپل در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این دوربین را نخستین‌بار در مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۴ دیده بودیم. دو آیفون جدید اپل توانایی ثبت تصاویر ProRAW و HEIF را با وضوح بالا دارند. حسگر ۴۸ مگاپیکسلی باعث می‌شود آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در فهرست بهترین گوشی از نظر دوربین قرار بگیرند.

سه تابلو روی دیوار سبز نمونه عکس دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس
پسر جوان با عینک در محیط سربسته نمونه عکس دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس
پسر جوان با مو و لباس مشکی نمونه عکس دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس

اپل به‌هنگام رونمایی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس گفت دوربین فوق عریض این گوشی‌ها یک‌سری بهبودها تجربه کرده است؛ اما براساس بررسی زومیت، این دوربین نیز تفاوتی با نسل قبل ندارد.

مهم‌ترین تغییر را در آیفون ۱۵ پرو مکس می‌بینیم؛ جایی که اپل برای اولین بار از مکانیزم پریسکوپی استفاده کرده است تا دوربین تله‌فوتو به بزرگ‌نمایی پنج برابری اپتیکال (بدون افت کیفیت) و بزرگ‌نمایی ۲۵ برابری دیجیتال دست پیدا کند. این نخستین باری است که آیفون بزرگ‌نمایی پنج برابری اپتیکال ارائه می‌دهد.

گل آپارتمانی در داخل اتاق قرمز نمونه عکس آیفون ۱۵ پرو مکس
مهرداد عیسی لو مرد جوان با عینک و موی مشکی نمونه عکس آیفون ۱۵ پرو مکس
صورت پسر جوان با ته ریش نمونه عکس آیفون ۱۵ پرو مکس
پسر جوان با لباس چهارخانه و سبیل نمونه عکس آیفون ۱۵ پرو مکس
نمای نزدیک صورت پسر جوان هادی غنی زادگان نمونه عکس آیفون ۱۵ پرو مکس

آیفون‌های نسل جدید اپل از همان دوربین سلفی نسل قبل استفاده می‌کنند و در بررسی‌های مقدماتی زومیت تفاوت خاصی بین دوربین سلفی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ندیدیم.

بررسی کارشناسان زومیت نشان می‌دهد که عکس‌های ثبت‌شده با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس جزئیات بسیار خوبی دارند و بافت‌ها را با دقت بالا نمایش می‌دهند. رنگ پوست صورت طبیعی به نظر می‌رسد اما همچنان با مشکل Lens Flare مواجه هستیم. این موضوع در محیط‌های تاریک به‌وضوح قابل‌رؤیت است.

ساختمان بلند در شب دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس
آسمان تاریک شب با ساختمان بلند نمونه عکس دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس

مطابق بررسی کارشناسان زومیت، آیفون ۱۵ پرو مکس گستره‌ی داینامیکی بسیار خوبی دارد و در زمینه‌ی ثبت عکس جزو بهترین‌های بازار است. بررسی عمیق آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را می‌توانید به‌زودی در زومیت بخوانید. توصیه می‌کنیم قیمت گوشی آیفون و قیمت گوشی برندهای دیگر را در بخش محصولات زومیت ببینید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات