مدل قرمز آیفون ۱۵ اواخر اسفند رونمایی می‌شود؟

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مدل قرمز PRODUCT RED آیفون و اپل واچ نمای پشت
اپل ممکن است اواخر اسفند امسال یا اوایل فروردین سال ۱۴۰۳ مدل قرمز یا PRODUCT RED گوشی‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را رونمایی کند.
تبلیغات

اپل گوشی‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را در رنگ‌های متنوع روانه‌ی بازار کرد، اما هیچ‌یک از این دو در رنگ قرمز موسوم‌ به PRODUCT RED در دسترس نیستند. آن‌طور که مک‌رومرز می‌نویسد، احتمال عرضه‌ی مدل قرمز آیفون ۱۵ زیاد است.

اپل از ۲۰۱۷ به بعد، هر سال تقریباً یک مدل PRODUCT RED از گوشی‌هایش را روانه‌ی بازار کرده است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که این شرکت اواخر اسفند ۱۴۰۲ یا یک ماه پس از آن، مدل قرمز آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را نیز رونمایی کند تا فروش گوشی‌های جدیدش را افزایش دهد. اپل حدوداً هفت ماه پس از رونمایی گوشی‌های سری آیفون ۷ و آیفون ۸، مدل PRODUCT RED آن‌ها را روانه‌ی بازار کرد.

اپل با مدل PRODUCT RED آیفون و اپل واچ، خودش را به مبارزه با ایدز متعهد کرده و در ۱۶ سال اخیر بیش‌ از ۲۵۰ میلیون دلار کمک مالی به درمان ایدز اختصاص داده است. هر بار که یکی از مشتریان اپل مدل PRODUCT RED را می‌خرد، بخشی از پول به مبارزه با ایدز اختصاص داده می‌شود. اپل در حال حاضر مدل PRODUCT RED آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ و آیفون SE را می‌فروشد. قیمت گوشی آیفون PRODUCT RED تفاوت خاصی با قیمت گوشی عادی این شرکت ندارد.

بهار امسال گفته شد که اپل، قرمز تیره را به‌عنوان رنگ ویژه‌ی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در نظر گرفته است، اما در نهایت این دو گوشی در رنگ‌های دیگر روانه‌ی بازار شدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات