موتورولا اج ۲۰۲۳ با نمایشگر خمیده ۱۴۴ هرتز و تراشه Dimensity 7030 از راه رسید

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا اج ۲۰۲۳
گوشی موتورولا اج ۲۰۲۳ نسخه‌ی جهانی موتورولا اج است که با تراشه‌ی Dimensity 7030 و گواهی IP68 عرضه می‌شود.
تبلیغات

موتورولا گوشی‌های هوشمند باکیفیتی تولید می‌کند و به‌خصوص محصولات اقتصادی این برند امکانات جذابی ارائه می‌دهند. پیش‌از‌این، چندین مدل از گوشی‌های سری Moto به‌دلیل عملکرد مناسب دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه با استقبال چشمگیر مواجه شده‌اند. این شرکت امیدوار است با موتورولا اج ۲۰۲۳ توجه خریداران را جلب کند؛ محصولی که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و گواهی IP68 و شارژ سریع ۶۸ وات بهره می‌برد.

موتورولا اج ۲۰۲۳ در ایالات‌ متحده ترکیبی از اج ۴۰ و اج ۴۰ نئو است. این محصول از طراحی زیبا با قاب پشتی از جنس چرم گیاهی و فریم آلومینیومی بهره می‌برد و فقط ۱۶۸ گرم وزن دارد. از دیگر قابلیت‌های دستگاه می‌توان به مقاومت در‌برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

موتورولا اج ۲۰۲۳

در بخش جلویی موتورولا اج ۲۰۲۳، نمایشگر منحنی ۶٫۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح Full HD پلاس و روشنایی ۱۲۰۰ نیت را شاهد هستیم که از رنگ‌های ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده‌ی موتورولا اج ۲۰۲۳ پردازنده Dimensity 7030 مدیاتک است که درکنار آن ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 قرار دارد. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط‌کاربری My UX، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و پشتیبانی از دو سیم‌کارت (فیزیکی و eSIM) اشاره کرد.

موتورولا اج ۲۰۲۳
موتورولا اج ۲۰۲۳

به‌نوشته‌ی Androidauthority، سیستم دوربین پشتی موتورلا اج ۲۰۲۳ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه‌‌ی دید ۱۲۰ درجه و پشتیبانی از عکس‌های ماکرو می‌شود. در بخش جلویی دستگاه نیز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج ۲۰۲۳ از امروز با قیمت ۶۰۰ دلار در رنگ مشکی روانه‌ی بازار ایالات‌ متحده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را از آمازون و BestBuy و فروشگاه رسمی موتورولا نیز تهیه کنید. قیمت گوشی موتورولا برای امروز و فردا با ۱۰۰ دلار تخفیف تعیین شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات