قیمت شیائومی ۱۴ فاش شد؛ ۲۵۰ دلار ارزان‌تر از آیفون ۱۵

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با شیائومی ۱۲ ایکس
طبق مشخصات فاش‌شده، شیائومی ۱۴ پنجم آبان با خنک‌کننده‌ی مایع VC و پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 معرفی خواهد شد.
تبلیغات

پس از فروش مناسبی که گوشی‌های شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو برای شیائومی رقم زدند، این بار نوبت شیائومی ۱۴ است که خودنمایی کند.

به نوشته‌ی گیزموچاینا، کاربری در شبکه‌ی اجتماعی Xiaohongshu زمان معرفی و قیمت گوشی‌ شیائومی ۱۴ را فاش کرده است. این کاربر پوستری منتشر کرده که در آن مشخصاتی از پرچمدار جدید شیائومی وجود دارد.

طبق پوستر فاش‌شده، شیائومی در ۲۷ اکتبر (۵ آبان) از شیائومی ۱۴ رونمایی می‌کند. شیائومی ۱۴ دستگاهی پرچمدار برای رقابت با بهترین گوشی ها خواهد بود.

پوستر لورفته از مشخصات و تاریخ معرفی شیائومی ۱۴

افشاگر معتقد است که شیائومی ۱۴ در دو نسخه‌ی رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و حافظه‌ ذخیره سازی پرچمدار جدید شیائومی ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت خواهد بود. قیمت هر مدل شیائومی ۱۴ به‌صورت زیر است:

  • رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت: ۵۴۷ دلار
  • رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت: ۵۸۸ دلار
  • رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت: ۶۳۰ دلار
  • رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایت: ۶۸۴ دلار
  • اطلاعات فاش‌شده از پرچمدار معرفی‌نشده‌ی شیائومی به تاریخ رونمایی و قیمت آن ختم نمی‌شود. انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر آمنی‌ویژن OV50H، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد.

    اطلاعات فاش‌شده از شیائومی ۱۴، نمایشگر ۵٫۴۴ اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن را نشان می‌دهد. شیائومی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 در این پرچمدار استفاده کرده است. رم گوشی از نوع LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی آن از نوع UFS 4.0 است. شیائومی برای کاهش دمای پرچمدار خود از خنک کننده مایع VC استفاده می‌کند.

    احتمالاً انرژی شیائومی ۱۴ توسط باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۹۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

    قیمت گوشی شیائومی ۱۴ نسبت به قیمت گوشی آیفون ۱۵ و قیمت گوشی پرچمدار برندهای دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر است و این می‌تواند دلیل مهمی برای خرید محصول جدید چینی‌ها باشد.

    مقاله رو دوست داشتی؟
    نظرت چیه؟
    داغ‌ترین مطالب روز
    تبلیغات

    نظرات