مشخصات، طراحی و رنگ‌بندی گوشی میان‌رده آنر X9b فاش شد

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گوشی هوشمند آنر X9b
گوشی هوشمند آنر X9b از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد و در سه رنگ درسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

آنر خود را برای معرفی گوشی میان‌رده‌ی جدیدش موسوم‌ به X9b آماده می‌کند. این شرکت طراحی پشتی دستگاه را در وب‌سایت مالزی خود به‌نمایش درآورده و اکنون گزارش جدیدی از Appuals، اطلاعات دیگری مثل رنگ‌بندی و مشخصات فنی محصول یادشده را فاش کرده است.

رندر جدید فاش‌شده از آنر X9b، دید واضحی از طراحی این محصول به ما ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند از طراحی پشتی خمیده با دوربین بزرگ و دایره‌ای بهره می‌برد. در بخش جلویی دستگاه نیز نمایشگر خمیده با حاشیه‌های بسیار باریک و بریدگی پانچ‌هول مرکزی تعبیه شده است. رندرهای این گوشی نشان می‌دهد که در سه رنگ نارنجی و مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

مشخصات آنر X9b

Honor X9b از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی خمیده OLED با وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره خواهد برد که روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌‌نمایش دستگاه می‌توان به پشتیبانی از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ اشاره کرد.

رندر گوشی هوشمند آنر X9b

گوشی آنر X9b از پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل یک استفاده خواهد کرد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط‌ کاربری MagicOS 7.2 را اجرا خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ ۳۵ وات، درگاه USB-C و حسگر اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر اشاره کرد.

قاب پشتی آنر X9b میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که گشودگی دیافراگم لنز ان f/1.75 است. این محصول به دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد شد که دیافراگم لنز آن‌ها به‌ترتیب f/2.2 و f/2.4 است. در پنل جلویی گوشی نیز، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که دیافراگم لنزش f/2.45 خواهد بود.

درنهایت، باید بگوییم که ابعاد آنر x9b معادل ۱۶۳٫۶ در ۷۵٫۵ در ۷٫۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۵ گرم اعلام شده است. قیمت گوشی آنر هنوز مشخص نیست؛ اما باتوجه‌به میان‌رده‌بودن آن، انتظار می‌رود درمقایسه‌با قیمت گوشی رقبا در این رده، نسبتاً ارزان‌تر باشد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات