ویوو در حوزه عکاسی موبایل برای اپل و سامسونگ خط‌و‌نشان می‌کشد

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر پنل پشتی ویوو x100 به رنگ نارنجی
طبق اطلاعات فاش شده، دو پرچم‌دار ویوو X100 و X100 پرو از سه دوربین اصلی، فوق عریض و پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند.
تبلیغات

ویوو در ۲۲ آبان از پرچمدارهای جدید خود رونمایی خواهد کرد. اطلاعات زیادی از مشخصات دوربین این دو پرچم‌دار فاش شده است. این‌بار، افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس پستی منتشر کرد و در آن مشخصات دوربین ویوو X100 و ویوو X100 پرو را فاش کرد.

طبق اطلاعات فاش شده، ویوو X100 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین فوق عریض پرچم‌دار ویوو، ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین پریسکوپی این گوشی، ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری، دیافراگم f/2.6 و دارای لرزشگیر اپتیکال است.

احتمالاً ویوو X100 پرو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75 با لرزشگیر اپتیکال داشته باشد. این گوشی دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیگسلی با زوم ۳ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال خواهد داشت.

طراحی فاش شده از ماژول دوربین ویوو X100 با رنگ نارنجی
طراحی فاش شده از ماژول دوربین ویوو X100 پرو با رنگ نارنجی

باتوجه به تصاویر فاش شده، ماژول دوربین هر دو گوشی ویوو X100 و X100 پرو طراحی مشابهی دارند؛ اما با این تفاوت که بخش هلالی که مشخصات دوربین روی آن نوشته شده است، در ویوو X100 در سمت راست قرار دارد و در ویوو X100 پرو در سمت پایین است.

انتظار می‌رود ویوو از حسگر سونی IMX920 در دوربین اصلی، حسگر سامسونگ JN1 در دوربین فوق عریض و حسگر آمنی‌ویژن OV64B در دوربین پریسکوپی پرچم‌دارهای جدیدش استفاده کند. احتمالاً ویوو X100 پرو قابلیت ضبط ویدئوهایی با وضوح 8K را داشته باشد.

احتمالاً پرچم‌دارهای جدید ویوو با پردازنده Dimensity 9300 معرفی شوند. اطلاعات رسمی از قیمت گوشی ویوو X100 در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمت گوشی های پرچمدار ویوو از ۵۵۰ دلار شروع شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات