گوشی ۱۱٫۵ میلیونی جدید آنر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۱۲ گیگابایت رم دارد

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رسمی گوشی آنر Honor X50i Plus
آنر گوشی میان‌رده‌ی جدیدی رونمایی کرد که قابلیت‌هایی در سطح پرچم‌داران دارد.
تبلیغات

آنر از گوشی میان‌رده‌ی جدیدی به نام X50i پلاس رونمایی کرد که به شبکه‌ی 5G متصل می‌شود. این شرکت در ماه جولای سال جاری میلادی (تیر و مرداد) از گوشی X50 با پنل ۱۲۰ هرتزی LCD و پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ رونمایی کرد.

X50i پلاس که بالاتر از X50 قرار می‌گیرد، دارای مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی OLED، پردازنده‌ی Dimensity 6080 و دوربین‌ های پشتی دوگانه‌ی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. در ادامه نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی آنر خواهیم داشت.

به گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، آنر X50i پلاس صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد را در خود جای‌ داده که وضوح +FHD برابر با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نوردهی ۳۲۴۰ هرتز PWM دارد و تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند.

در جلو، این دستگاه به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است و مجموعه‌دوربین پشتی منحصربه‌فرد آن دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED است.

پنل پشتی گوشی آنر x50i plus

X50i پلاس دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۸ گیگابایت رم مجازی، حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی است و با رابط کاربری Magic OS مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود. انرژی آن را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند و با توان ۳۵ وات شارژ می‌شود. این گوشی با چنین مشخصاتی می‌تواند جزو بهترین گوشی‌ های میان‌ رده‌ بازار محسوب شود.

در بخش امنیت، X50i پلاس به حسگر اثر انگشت‌ در لبه‌ی کناری مجهز شده‌ است. ابعاد این گوشی ۱۶۱٫۰۵ در ۷۴٫۵۵ در ۶٫۷۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

گوشی آنر X50i پلاس در دو کانفیگ شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار چین شده‌ است. قیمت گوشی آنر در دو کانفیگ مورد بحث به ترتیب ۱٫۵۹۹ یوان (۲۱۹ دلار) و ۱٫۷۹۹ یوان (۲۴۷ دلار) است. این گوشی در چهار رنگ صورتی، آبی، سبز و مشکی عرضه می‌شود.

X50i پلاس رقیب خوبی برای اوپو A2 5G به‌نظر می‌رسد که دارای نمایشگر ۹۰ هرتزی LCD، پردازنده‌ی Dimensity 6020، دوربین های پشتی دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌‌سازی است. A2 دارای قیمت پایه ۱٫۶۹۹ یوان (۲۳۳ دلار) است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات