این آیفون در آتش‌ سوخت؛ اما همچنان کار می‌کند

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۵ پرو مکس سوخته شده در آتش
آیفون کاربری پس از سوختن در آتش، همچنان کار می‌کند و مالک گوشی توانست از اطلاعات خود بکاپ بگیرد.
تبلیغات

آیفون در طول سال‌ها از اتفاقات زیادی جان سالم به‌‌در برده است. برای مثال، سال ۲۰۱۸ اخباری از دو آیفون منتشر شد که یکی از ارتفاع ۳۰۰ متری از هواپیما و دیگری از ارتفاع ۱۵۰ متری در شهربازی‌ای در اورلاندو سقوط کردند؛ اما همچنان بدون مشکل کار می‌کردند. سال گذشته نیز، خبر دیگری از پیداشدن آیفونی بعد از ۱۰ ماه در زیر آب منتشر شد که در کمال ناباوری همچنان کار می‌کرد.

درواقع، کسی که آیفون را پیدا کرد آن را با کمپرسور هوا خشک کرد و سپس فردای آن روز پس از اینکه دستگاه را به شارژر وصل کرد، هنوز کار می‌کرد و بعداز‌آن با انتشار عکس آیفون، صاحب اصلی گوشی را پیدا کرد.

کاربری با انتشار پستی در ردیت می‌گوید که طی حادثه‌ای آیفونش در آتش افتاده است و همان‌طور‌که از عکس می‌توان حدس زد بعد از خارج‌کردن از آتش، قاب گوشی و دستگاه به‌شدت در آتش سوختند. کاربر ردیت می‌گوید آیفونش تا آخرین لحظه که باتری داشته، کار کرده است و حتی با موفقیت کامل از اطلاعات گوشی بکاپ گرفته و بکاپ را به آیفون جدید منتقل کرده است.

هنوز مشخص نیست که مدل دقیق آیفون چه بوده است؛ اما با‌توجه‌به ظاهر بریدگی، می‌توانیم سری آیفون ۱۵ و آیفون ۱۴ را از بین گزینه‌ها حذف کنیم و با وجود قاب MagSafe می‌توان مطمئن بود که گوشی از آیفون ۱۲ نیز قدیمی‌تر نیست.

اپل ابعاد ناچ را در آیفون ۱۳ کاهش داد؛ بدین‌ترتیب، از روی ابعاد ناچ می‌توان گفت احتمالاً محصولی که در آتش افتاده، یکی از مدل‌های آیفون ۱۲ بوده است. درهرصورت، مدل دستگاه اهمیتی ندارد و آنچه در ذهن می‌ماند، کار‌کردن گوشی تا زمانی است که کاربر از داده‌های خود بکاپ گرفته و به گوشی جدید مهاجرت کرده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی مقاومت آیفون چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات