طراحی پیکسل 8a مدورتر از نسل قبل خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لاک اسکرین پیکسل ۷ پرو
تصاویری که گفته می‌شود از گوشی پیکسل ۸ ای گوگل گرفته شده‌اند، لبه‌های گرد و حاشیه‌ی ضخیم این محصول میان‌رده‌ را نشان می‌دهند.
تبلیغات

قبلاً شایعه‌شده بود که گوشی پیکسل 7a، آخرین نسخه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی گوگل خواهد بود، اما ظاهراً آن شایعه‌ها حقیقت نداشتند. تصاویر فاش‌شده از گوشی پیکسل 8a نشان می‌دهند که محصول اقتصادی جدید گوگل با لبه‌ی مدور و بدنه‌ی آلومینیومی قرار است سال آینده عرضه شود.

اگر تصاویر بالا را به دقت نگاه کنید، خواهید دید که حاشیه‌ها خیلی ضخیم به‌نظر می‌آیند، حتی ضخیم‌تر از پیکسل 7a. در رندرهایی که پیش از این دیده بودیم ضخامت حاشیه‌ی گوشی کمتر از این بود و این نکته‌ای است که باید به آن توجه شود.

گوشی پیکسل ۸ ای
گوشی پیکسل ۸ ای
گوشی پیکسل ۸ ای

در مورد پردازنده‌‌ی پرچم‌دار نسل سوم تنسور که در گوشی‌های پیکسل ۸ ای، پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو قرار دارد، نتایج آزمون بنچمارک گیک‌بنچ نشان داد که حتی درمقایسه‌با نسل دوم تنسور در فرکانس پایین‌تری عمل می‌کند و امتیازات تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای کمتری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌دست آورد.

انتظار می‌رود که پیکسل 8a در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ یا اواخر نیمه‌ی اول (بعد از خرداد ۱۴۰۳) و قبل از پیکسل ۹ عرضه شود. سیستم‌عامل این گوشی به احتمال زیاد، اندروید ۱۴ خواهد بود. فعلاً به قیمت گوشی گوگل پیکسل 8a اشاره نشده، اما قیمت پردازنده تنسور نسل سوم ممکن است روی قیمت گوشی میان‌رده‌ی گوگل اثر بگذارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات