ردمی یکمیلیاردی شد؛ الماس ۱۰ ساله شیائومی
ردمی که حالا یکی از برندهای سرشناس بازار موبایل محسوب میشود، از دستاوردی مهم خبر داده است. بهنوشتهی آیتیهوم، ردمی در دههی اخیر موفق شده است یکمیلیارد دستگاه گوشی روانهی بازار کند.
در سال ۲۰۱۳، ردمی بهعنوان یکی از برندهای زیرمجموعهی شیائومی شروع به فعالیت کرد و گوشیهای خوشقیمتی دردسترس قرار داد که ارزش خرید زیادی داشتند. این استراتژی در بازار موبایل بسیار موفقیتآمیز بود و به شیائومی امکان داد که سریعاً تعداد مشتریانش را افزایش دهد.
شیائومی با شناسایی ظرفیتهای ردمی، تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۹ این برند را مستقل کند. ناگفته نماند که هنوز ارتباطات تنگاتنگی بین شیائومی و ردمی وجود دارد و مدلهای مختلف گوشی شیائومی و گوشی ردمی بسیار شبیه یکدیگرند.
در سال ۲۰۱۹، ردمی رویداد ویژهای برگزار کرد تا به همهی دنیا بگوید که حالا استراتژی مستقل دارد و میخواهد در حوزههای جدیدی قدم بردارد. از سال ۲۰۱۹ بهبعد، ردمی تعداد بسیار زیادی گوشی جدید روانهی بازار کرده است که شماری از آنها در بین بهترین گوشی ها قرار میگیرند.
لو ویبینگ، رئیس کسبوکار بینالمللی شیائومی و مدیرکل برند ردمی، بهمناسبت عرضهی یک یلیارد گوشی این شرکت، مراسم ویژهای ترتیب داد و مدیر ارشد شماری از شرکای تجاری ردمی در زنجیرهی تأمین را دعوت کرد.
ردمی بهزودی گوشیهای سری ردمی K70 را دردسترس قرار میدهد. این گوشیها به پردازنده پرچمدار مدیاتک مجهز خواهند بود و باردیگر بازار گوشیهای خوشقیمت پرقدرت را هدف خواهند گرفت.