پنل پشتی وان پلاس ۱۲ نمای چوبی خواهد داشت

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پخش موزیک در وان‌پلاس ۱۱
وان‌پلاس ۱۲ به احتمال زیاد از پنل پشتی با طرح چوب یا قابی از این جنس بهره می‌برد.
تبلیغات

وان‌پلاس همیشه در گوشی های خود از جنس‌های متفاوتی برای پنل پشتی استفاده می‌کند. حال به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس ۱۲ نیز از این قائده پیروی خواهد کرد و نسخه‌ای با بافت چوبی خواهد داشت.

طبق تصاویر منتشر شده در ویبو، ممکن است گوشی وان پلاس ۱۲ دارای پنل پشتی چوبی یا حداقل قابی از این جنس باشد. تصمیم وان‌پلاس مبنی‌بر استفاده از چوب واقعی، پلاستیک، شیشه یا ماده‌ی دیگری که حس چوب را به کاربران القا کند هنوز مشخص نیست.

نمای پشتی ساخته شده از جنس چوب OnePlus 12

وان‌پلاس در گذشته نیز برای برخی دستگاه‌های خود قاب‌هایی از جنس چوب به کاربران ارائه داده بود. علاوه‌بر این، وان‌پلاس قبل‌تر کانسپت گوشی وان پلاس وان را به پنل چوبی قابل تعویض مجهز کرده بود، اما فرض بر این است که وان‌پلاس ۱۲ به‌صورت رسمی اولین گوشی این شرکت با پنل پشتی چوبی باشد.

از آنجایی که پست منتشر شده در ویبو اطلاعات کاملی در بر ندارد، احتمال می‌رود که وان‌پلاس برای این گوشی قابی از جنس چوب طراحی کرده باشد زیرا این کار نسبت به طراحی پنل پشتی چوبی ساده‌تر و ارزان‌تر خواهد بود. با این حال هیچ‌کدام از موارد گفته شده قطعی نیست و باید تا زمان عرضه‌ی رسمی این گوشی صبر کرد.

وان‌پلاس ۱۲ در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۳ آذر ۱۴۰۲) برای بازار چین و در ماه ژانویه (دی و بهمن) نیز برای بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات