گوگل به مشکل برآمدگی نمایشگر پیکسل ۸ پرو واکنش نشان داد

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
برآمدگی نمایشگر پیکسل 8 پرو
گوگل در واکنش به مشکل عجیب برآمدگی‌های نمایشگر در گوشی پرچمدار خود، بیانیه‌ی رسمی منتشر کرد.
تبلیغات

گوگل در پاسخ به مشاهدات کاربران، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «برخی از کاربران ممکن است قسمت‌هایی از اجزای دستگاه را ببینند که شبیه برآمدگی‌های کوچک به نظر می رسند.» با این حال، این شرکت به کاربران اطمینان می‌دهد که برآمدگی‌ها تاثیری بر عملکرد یا دوام گوشی پیکسل ۸ پرو ندارند.

به گفته‌ی یکی از سخنگویان گوگل، این گوشی ممکن است برآمدگی‌ها را در زمان خاموش بودن نمایشگر و عدم استفاده از آن، به خصوص در شرایط نوری خاص، نشان دهد. گوگل می‌گوید که سطح ناهموار زیرین داخل گوشی که نمایشگر روی آن قرار می‌گیرد، ممکن است عاملی مؤثر در ایجاد این مشکل باشد و کالبدشکافی گوشی گوگل این قضیه را ثابت می‌کند.

حفره‌های ایجاد شده روی نمایشگر پیکسل ۸ پرو

در حالی که در اطلاعیه گفته می‌شود که برآمدگی‌های دایره‌ای تأثیری بر عملکرد لمسی یا کیفیت تصویر نمایشگر گوشی ندارند، برخی از صاحبان پیکسل ۸ پرو از وخیم‌تر شدن احتمالی این مشکل در طول زمان نگران هستند.

گوگل در بیانیه‌ی خود تأکید می‌کند که این موضوع هیچ تأثیری بر عملکرد دستگاه نمی‌گذارد و به کاربران اطمینان می‌دهد که گارانتی اصلی به مدت یک سال معتبر باقی می‌ماند.

برخی از مالکان برای تعویض گوشی خود به نمایندگی ‌‌های گوگل مراجعه کرده‌اند؛ با این حال، اشاره شده که حتی دستگاه‌های جایگزین نیز ممکن است دارای همان برآمدگی‌ها باشند. این موضوع باعث شده تا برخی از کاربران خواستار گارانتی طولانی مدت برای پوشش هزینه‌ی خرابی احتمالی نمایشگر در طول زمان شوند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات