شایعه غیرمنتظره قوت گرفت؛ گلکسی S24 اولترا به نمایشگر تخت با حاشیه متقارن مجهز می‌شود؟

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گلکسی S23 اولترا
تصویر فاش‌شده از گلکسی S24 اولترا، حاشیه‌ی نمایشگر این گوشی را با گلکسی S23 اولترا مقایسه می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ برای رقابت با سری آیفون ۱۵ اپل، قصد دارد گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی S24 را کمی زودتر از موعد مقرر رونمایی کند تا بدین‌ترتیب بتواند سهم بیشتری از بازار پرچم‌داران را به خود اختصاص دهد.

گلکسی S24 اولترا بهترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود که تاکنون شایعه‌ها و گزارش‌های زیادی درباره‌ی مشخصاتش دردسترس قرار گرفته است. به‌عنوان مثال، می‌دانیم این دستگاه از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy و طراحی کلی شبیه نسل قبلی خود، یعنی گلکسی S23 اولترا، بهره خواهد برد و البته بهبودهای در ظاهر آن اعمال خواهد شد.

افشاگر معروف، Ice Universe، با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا را با گلکسی S23 اولترا مقایسه کرده است. پیش‌از‌این، گفته شده بود مدل بعدی پرچم‌دار سامسونگ به نمایشگری تخت با حاشیه‌های یکسان از هر چهار طرف مجهز خواهد شد.

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با گلکسی اس ۲۳ اولترا

اکنون تصویر فاش‌شده از گلکسی S24 اولترا نشان می‌دهد که علاوه‌بر متقارن‌بودن حاشیه‌های نمایشگرش، ضخامت لبه‌ی پایینی آن‌ درمقایسه‌با گلکسی اس ۲۳ اولترا کاهش یافته است. این تغییر می‌تواند جذابیت بیشتری به نمای جلوِ گوشی سامسونگ ببخشد.

تصویر جدید فاش‌شده از گلکسی اس ۲۴ اولترا با برخی شایعات اخیر نیز مطابقت دارد؛ زیرا قاب تخت‌تر این محصول را نشان می‌دهد که گوشه‌های آن تیزتر از نسل قبل شده‌اند.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا هنوز تأیید نشده است؛ اما طبق پیش‌بینی‌ها، سامسونگ احتمالاً این محصول را مثل نسل قبل با قیمت ۱,۲۰۰ دلار برای کانفیگ پایه عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات