آپدیت One UI 6 برای گوشی اقتصادی گلکسی A14 5G منتشر شد

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
کاربر درحال استفاده از گلکسی A14 سامسونگ
اگرچه گلکسی A14 یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ محسوب می‌شود، آپدیت جذاب One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را دریافت کرده است.
تبلیغات

تیم به‌روزرسانی سامسونگ اخیراً با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و فقط در یک هفته‌ی گذشته ۱۲ گوشی این شرکت به One UI 6 آپدیت شده‌اند. غول فناوری کره‌ جنوبی اکنون One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای گوشی اقتصادی گلکسی A14 منتشر کرده است.

آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی A14 واقعاً شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ زیرا سامسونگ همیشه گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌اش را با چنین سرعتی به‌روزرسانی نمی‌کند. این یعنی گلکسی A14 آپدیت One UI 6 را حتی زودتر از پرچمدارانی مثل گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ دریافت کرده است.

به‌روزرسانی One UI 6 درحال‌حاضر برای گلکسی A14 5G دردسترس قرار گرفته است و امیدواریم مدل 4G نیز به‌زودی این آپدیت را دریافت کند. به‌روزرسانی مورد اشاره با شناسه‌ی A146BXXU2CWK9 منتشر شده و حجم آن به حدود ۱٫۸ گیگابایت می‌رسد. این آپدیت قابلیت‌ها و بهبودهای جدیدی را برای گوشی سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد که البته شامل همه‌ی امکانات مدل‌های میان‌رده و پرچمدار نیست.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، One UI 6 برای گلکسی A14 5G درحال‌حاضر برای کاربران هندی ارائه شده و باید دید با چه سرعتی برای کاربران سایر کشورهای جهان دردسترس قرار خواهد گرفت. قیمت گوشی مذکور با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت اکنون در برخی فروشگاه‌ها ۱۳۰ دلار است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات