هواوی دست‌ از متحول‌ کردن طراحی گوشی‌ها برنمی‌دارد

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
طراحی پشت پی ۶۰ پرو هواوی
رندرهای جدیدترین گوشی هواوی، طراحی نسبتاً متفاوتی را با محصولات فعلی این شرکت به‌نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

رندری سه‌بعدی از یک گوشی هوشمند هواوی منتشر شده و این سؤال را برای ما به وجود می‌آورد که آیا این گوشی نوا ۱۲ اولترا است یا P70؟ این رندر شباهت زیادی به هواوی نوا ۱۱ دارد.

براساس تصاویری که یکی از افشاگران در ویبو منتشر کرده، این رندر یک گوشی با ماژول دوربین استوانه‌‌ای مشابه هواوی نوا ۱۱ را به تصویر می‌کشد. با این حال، آرایش دوربین با مدل‌های قبلی نوا کمی متفاوت است.

رندر افشا شده از پنل پشتی گوشی احتمالی هواوی نوا ۱۲ اولترا

سمت راست گوشی سه دکمه را در خود جای داده است: دکمه‌ی کم و زیاد کردن حجم صدا و دکمه‌ی پاور به رنگ قرمز. گوشه‌ها‌ی دستگاه گرد هستند و کناره‌ها انحنای قابل توجهی ندارند.

این گوشی از نام تجاری XMAGE روی ماژول دوربین بهره می‌برد که در حال حاضر منحصر به گوشی‌های پرچمدار سری P هواوی است. این موضوع منجر به گمانه‌زنی‌هایی شده که احتمال می‌رود این تصاویر مربوط به هواوی P70 باشد. با این حال، حتی افشاگری که این رندر را به اشتراک گذاشته، در مورد این احتمال تردید دارد.

رندر افشا شده از پنل پشتی گوشی احتمالی هواوی نوا ۱۲ اولترا

چند روز پیش رندر دیگری از هواوی نوا ۱۲ به‌صورت آنلاین منتشر شد که چیدمان دوربین بسیار متفاوتی را در مقایسه با آنچه در آخرین رندر دیده می‌شود، به نمایش می‌گذاشت. با این حال، با توجه به اینکه فاصله‌ی نسبتاً زیادی تا رونمایی داریم، باز هم ممکن است طراحی دست خوش تغییراتی شود. تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا رندر فاش‌شده واقعاً هواوی نوا ۱۲ اولترا است یا هواوی P70.

هواوی همچنین در حال کار روی نسخه‌ی جدیدی از HarmonyOS به نام HarmonyOS Next است که دیگر از اندروید پشتیبانی نخواهد کرد. این شرکت برای توسعه‌ی برنامه‌های HarmonyOS برای گوشی هواوی با غول‌های فناوری چینی همکاری می‌کند. HarmonyOS بعدی شاید با گوشی‌های سری نوا ۱۲ یا P70 منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات