خودنمایی طراحی دورنگ در تصاویر گوشی آیکو نئو ۹

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی آیکو نئو ۹ با طراحی قرمز و سفید
آیکو از طراحی متفاوت پنل پشتی سری نئو ۹ رونمایی کرد. گوشی‌ جدید آیکو به مدل هوش مصنوعی مجهز خواهد بود.
تبلیغات

برند آیکو اخیراً پوستری را منتشر کرده است که طراحی گوشی‌ جدید آیکو نئو ۹ را به نمایش گذاشته و از رونمایی آن در ماه دسامبر (آذر و دی) خبر می‌دهد. علاوه بر این، ویوو نیز با انتشار تیزر جدیدی از سری ویوو S18، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

براساس پست صفحه‌ی رسمی آیکو، سری‌های جدید گوشی ویوو آیکو نئو ۹ و نئو ۹ پرو دارای طراحی دورنگ سفید و قرمز خواهند بود. قسمت سفید دو ماژول دوربین را در خود جای داده و قسمت قرمز دارای دوربین سوم و یک فلاش ال‌ای‌دی است. اگرچه هنوز نمای جلوی گوشی نئو ۹ فاش نشده است، اما اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که هر دو مدل احتمالاً دارای نمایشگر تخت خواهند بود.

طراحی دورنگ سفید و قرمز گوشی آیکو نئو ۹

گزارش‌ها نشان می‌دهند که آیکو نئو ۹ و نئو ۹ پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون نسل ۲ و دیمنیسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برند. انتظار می‌رود سری Neo 9 دارای نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی 1.5K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX920 سونی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی باشد.

طبق تیزر رسمی منتشرشده توسط ویوو، سری ویوو S18 به مدل زبانی بزرگ Blue Heart AI که به‌صورت اختصاصی توسعه داده شده است مجهز خواهد شد. سری ویوو X100 موجود در بازار چین درحال حاضر با این هوش مصنوعی عرضه می‌شود.

ویوو قابلیت‌های مدل هوش مصنوعی خود را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ویوو (VDC) در اوایل ماه جاری به نمایش گذاشت. به گفته‌ی ویوو، مدل هوش مصنوعی بلو هارت شامل طیف وسیعی از پنج مدل با سطوح پارامترهای مختلف چند میلیارد، ده‌ها میلیارد و صدها میلیارد است.

تیزر سری اس ۱۸ گوشی ویوو

مدل زبانی بزرگ، نوعی مدل ماشینی پیشرفته است که از نظر تعداد پارامترهای استفاده‌شده تنوع زیادی دارد و از میلیاردها پارامتر پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که مدل‌های کوچک‌تر فقط میلیون‌ها پارامتر دارند. مدل‌های بزرگ می‌توانند روابط پیچیده‌تری را بین ورودی‌ها و خروجی‌ها بیاموزند و عملکرد دقیق‌تری داشته باشند.

ویوو تأیید کرده است که S18 و S18 پرو، باریک‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. گفته می‌شود که هر دو گوشی به ترتیب دارای پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و دیمنسیتی ۹۲۰۰ خواهند بود. سری اس گوشی‌های ویوو ماه دسامبر (آذر و دی) در چین رونمایی خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات