نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ بزرگ‌تر از نسل فعلی می‌شود؟

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل سفید گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ / Galaxy Z Fold 5 در دست
با افزایش ابعاد نمایشگر بیرونی گوشی‌های تاشدنی سامسونگ، انجام کارهایی مثل تایپ روی آن‌ها آسان‌تر خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ سرانجام لولای گوشی‌های تاشدنی خود را بهبود بخشیده تا شکاف بین دو بخش بدنه‌ی این محصولات را درحالت تاشو از بین ببرد. البته همچنان در وسط نمایشگر داخلی این گوشی‌ها شاهد تورفتگی مختصری هستیم. ازطرفی گلکسی زد فولد ۵ به‌دلیل صفحه‌نمایش بیرونی باریک مورد انتقاد کارشناسان و کاربران قرار گرفته است و این ویژگی سال آینده می‌تواند تغییر کند.

طبق گزارشی جدید، نسل بعدی گوشی‌های تاشدنی سامسونگ از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر بهره خواهند برد. راس یانگ با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) ادعا می‌کند گلکسی زد فلیپ ۶ به صفحه نمایش بیرونی بزرگ‌تر با ابعاد ۳٫۹ اینچ مجهز خواهد شد که تقریباً هم‌اندازه‌ی نمایشگر آیفون 5s است. این گوشی ۰٫۵ اینچ بزرگ‌تر از گلکسی زد فلیپ ۵ خواهد بود و به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. علاوه‌بر این گفته می‌شود سامسونگ نسبت طول و عرض نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ را تغییر می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ به نظرات کاربرانش گوش داده و می‌خواهد ابعاد نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۶ را تغییر دهد تا برای تایپ و انجام سایر امور روزانه بهینه‌تر شود. سایر گوشی‌های تاشدنی رقیب زد فولد سامسونگ همگی از نمایشگر بیرونی عریض‌تر بهره می‌برند که ازنظر کاربران کاربردی‌تر است.

نمایشگر تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ نیز برای برخی کاربران بیش‌از حد بلند به‌نظر می‌رسد و تغییر نسبت طول و عرض آن در زد فلیپ ۶ قطعاً مورد استقبال خریداران قرار خواهد گرفت. پیش‌از این گزارش شده بود که غول فناوری کره‌ی جنوبی درحال مهندسی معکوس هواوی Mate X5 است تا ببیند این شرکت چطور توانسته علاوه‌بر کاهش ضخامت گوشی تاشدنی خود، ظرفیت باتری را بهبود دهد و از دوربین‌های بسیار پیشرفته‌تر و حتی قابلیت اتصال ماهواره‌ای در آن استفاده کند.

درحال حاضر اطلاعات دیگری درمورد گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ دردسترس نیست. علاوه‌بر این قیمت گوشی مذکور را نمی‌دانیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات