این جدیدترین گوشی میان رده هواوی است

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی enjoy 70 از نمای پشت در کنار جعبه‌ی محصول
هواوی قصد دارد به‌زودی جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ی خود از سری Enjoy را در چین معرفی کند.
تبلیغات

پوسترهای منتشرشده، خبر می‌دهند که هواوی در حال آماده شدن برای معرفی سری Enjoy 70 در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) است. این گوشی طراحی مشابهی با سری هواوی P60 خواهد داشت، اما از ترکیب دوربین دوگانه در پشت با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به نوشته‌ی آی‌تی‌هوم تصاویر فاش‌شده مربوط به گوشی Enjoy 70 هستند. همچنین می‌توانیم گوشی Enjoy 70 پرو با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و مجموعه دوربین دایره‌ای بزرگ را در کنار آن ببینیم.

رندر رسمی از قاب پشتی سری هواوی enjoy 70 به رنگ سبز
رندر رسمی از قاب پشتی گوشی سری Enjoy 70 هواوی در رنگ‌های مختلف

گوشی میان رده هواوی Enjoy 70 با نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی LCD با وضوح 720p از راه می‌رسد. این گوشی هواوی از پردازنده کرین 710A قدرت می‌گیرد و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ ۲۲٫۵ وات خواهد داشت. ضخامت این گوشی ۸٫۹۳ میلی‌‌متر و وزن آن ۲۰۷ گرم است.

قاب پشتی هواوی enjoy 70 به رنگ سفید

از سوی دیگر هواوی Enjoy 70 پرو احتمالاً از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ که بیش از دو سال از عمرش می‌گذرد، قدرت می‌گیرد. این گوشی دارای نمایشگر LCD بزرگ‌تر ۶٫۸ اینچی با وضوح 1080p خواهد بود، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد داشت و از شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ابعاد این گوشی بزرگ‌تر است، اما نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

هواوی به ندرت سری Enjoy خود را در خارج از چین عرضه می‌کند و انتظار نداریم که این رویه تغییر کند. این شرکت به آرامی در حال بازگشت به بازار چین است، اما مدتی طول خواهد کشید تا طیف کاملی از گوشی‌های هوشمند را در سطح بین‌المللی عرضه کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی جدید هواوی منتشر نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات