فریم فلزی به گلکسی A55 و گلکسی A35 می‌آید

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
لبه سمت راست گلکسی A54
گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ ممکن است به جای فریم پلاستیکی، از فریم فلزی برخوردار باشند.
تبلیغات

انواع گوشی میان رده سامسونگ به‌خصوص خانواده‌ی گلکسی A همواره از پرفروش‌ترین گوشی‌ های بازار بوده‌اند، به گونه‌ای که اگر در برابر پرچمداران این شرکت از اهمیت بیشتری برخوردار نباشد، اهمیت کمتری از آن‌ها ندارند.

طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، میان‌رده‌‌‌های سال ۲۰۲۴ سامسونگ، یعنی گلکسی A55 و گلکسی A35 احتمال دارد که فریم‌ فلزی را جایگزین فریم پلاستیکی کنند.

چنین اتفاقی می‌تواند حسی که این گوشی‌ها به کاربران منتقل می‌کنند را به طور فزاینده‌ای بهبود ببخشد، اما در صورت تجهیز گوشی‌های مورد بحث به فریم فلزی نباید آن‌ها را اولین گوشی‌های سری A که از فریم فلزی برخوردارند نامید؛ زیرا قبل‌تر نیز گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ از فریم فلزی بهره می‌بردند.

رندر‌های فاش شده از گوشی سامسونگ گلکسی A35، مطابقت طراحی این دستگاه با پرچمداران سامسونگ را تأیید می‌کنند. مهم‌ترین تغییر در طراحی گوشی یادشده را می‌توان در صفحه‌نمایش آن یافت، جایی که دوربین سلفی این گوشی به جای بریدگی U شکل، در بریدگی به شکل حفره قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که هر دو دستگاه گلکسی A55 و گلکسی A35 به پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰ و ۸ گیگابایت رم مجهز خواهند بود. AMD، سازنده‌ی انواع کارت گرافیک، پردازنده‌ی گرافیکی گوشی‌های مورد بحث را تأمین خواهد کرد. از حافظه ذخیره سازی میان‌رده‌های جدید سامسونگ اطلاعی دردسترس نیست.

هر دو گوشی به همراه One UI 6 که مبتنی بر اندروید ۱۴ است به بازار عرضه خواهند شد. به احتمال زیاد این دو گوشی مانند نسل‌های گذشته خود تا پنج سال از طرف سامسونگ به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. برنامه‌ی پنج ساله‌ی سامسونگ شامل چهار سال ارتقاء سیستم‌عامل و یک سال ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود.

انتظار می‌رود میان‌رده‌های جدید سامسونگ چند ماه بعد از رونمایی خانواده گلکسی S24 به صورت رسمی معرفی شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات