وان پلاس گوشی میان‌رده با دوربین پریسکوپی می‌سازد

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با وان پلاس ۱۰ پرو
پس از گوشی‌های پرچم‌دار و قاتل پرچم‌دار، گوشی‌های میان‌رده‌ی وان پلاس هم به دوربین پریسکوپی مجهز می‌شوند.
تبلیغات

دوربین پریسکوپی از گوشی‌های پرچم‌دار شروع شد، با گوشی‌های قاتل پرچم‌دار ادامه دارد و به‌زودی در گوشی‌های میان‌رده قرار خواهند گرفت. ساعاتی پیش، وان پلاس ۱۲، پرچم‌دار جدید وان پلاس، در چین رونمایی شد. این گوشی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار خواهد شد.

با‌توجه‌به پست یکی از افشاگران در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، مشخصات دوربین سه‌ گوشی میان‌رده از وان‌ پلاس و اوپو یا ریلمی فاش شده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده، احتمالاً وان پلاس Ace 3 که در بازار جهانی با نام وان پلاس 12R شناخته خواهد شد، با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی سونی IMX890 و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دوبرابری رونمایی خواهد شد.

گوشی دوم با دوربین اصلی سونی IMX890 و دوربین فوق‌عریض IMX355 و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با حسگر آمنی‌ویژن OV64B در‌معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. گوشی سوم با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به‌کار‌رفته در وان پلاس ۱۲ و دوربین ۸ مگاپیکسلی با حسگر IMX355 و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با حسگر آمنی‌ویژن OV64B از راه می‌رسد.

اطلاعات دقیق از مدل گوشی‌هایی که مشخصات آن‌ها فاش شده، در‌دسترس نیست؛ اما احتمال می‌رود این دو گوشی وان پلاس Ace 3 پرو یا ریلمی ۱۲ و وان پلاس نورد جدید یا یک گوشی از خانواده‌ی اوپو رینو باشد.

انتظار می‌رود به‌زودی و در سال ۲۰۲۴ شاهد گوشی‌های میان‌رده با دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با زوم‌ حداقلی ۲ برابری باشیم. اطلاعات بیشتری از مشخصات و قیمت گوشی های میان‌رده مانند قیمت گوشی وان پلاس 12R و قیمت گوشی اوپو رینو جدید و قیمت گوشی ریلمی ۱۲ فاش نشده است و احتمالاً این گوشی‌ها با قیمت مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات