سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا را آپدیت کرد

جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
پشت گوشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ / Samsung Galaxy Note 20 Ultra
سامسونگ به‌روزرسانی مربوط‌به ماه دسامبر (آذر و دی) را برای سری گلکسی نوت ۲۰ منتشر کرد.
تبلیغات

در حالی که انتشار به‌روزرسانی One UI 6 برای انواع گوشی میان رده و پرچمدار اولویت فعلی سامسونگ است، اما غول کره‌ای صنعت فناوری به‌روزرسانی‌های امنیتی را فراموش نکرده است و به‌روزرسانی امنیتی دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی) را که اولین‌بار برای سری گلکسی S23 منتشر کرده بود، اکنون برای سری گلکسی نوت ۲۰ نیز منتشر کرده است.

به گزارش سم موبایل، به‌روزرسانی مورد بحث علاوه‌بر گلکسی نوت ۲۰ برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم منتشر شده است. آخرین گوشی‌های سری محبوب نوت پس از دریافت اندروید ۱۳ و One UI 5.1 دیگر واجد شرایط ارتقای سیستم‌عامل نیستند و به‌روزرسانی‌هایی که برای آن‌ها منتشر می‌شود تنها محدود به وصله‌های امنیتی خواهد بود.

به‌روزرسانی یادشده ضمن شناسایی ۷۵ مورد از آسیب‌های امنیتی و اصلاح آن‌ها، آسیب‌های امنیتی مختص به برخی پردازنده‌های اگزینوس مانند W920 که در انواع ساعت هوشمند سامسونگ به کار گرفته شده را هم رفع کرده است.

به‌روزرسانی نام‌برده با که با شماره نسخه‌ی HWL1 منتشر شده است هیچ چیز جدیدی به دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا اضافه نکرده است و فعلاً فقط در برخی از کشور‌های آمریکای جنوبی در دسترس قرار دارد.

سایر مناطق نیز به احتمال زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات