گوشی Honor 90 GT با طراحی بسیار جذاب رؤیت شد

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رندر Honor 90 GT
تصویر فاش‌شده از گوشی هوشمند Honor 90 GT، نشان از تفاوت طراحی آن با نسل قبل یعنی Honor 80 GT دارد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد پس‌ از عرضه‌ی سری آنر ۱۰۰، تمرکز این شرکت روی Honor 90 GT معطوف شده است. براساس شایعات گوشی دیگری از این سری با نام آنر X50 GT معرفی خواهد شد. انتظار داریم هر دو دستگاه با مشخصات فنی چشمگیر عرضه شوند و با برخی مدل‌های گوشی شیائومی ازجمله ردمی K70 و ردمی K70E رقابت کنند.

تصاویری که افشاگر چینی در ویبو منتشر کرده است نشان می‌دهد Honor 90 GT از نظر طراحی تفاوت زیادی با Honor 80 GT خواهد داشت و با رنگ بنفش به‌همراه خطوط طلایی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

قاب پشتی آنر ۹۰ جی تی میزبان ماژول دوربین مستطیلی است که سه دوربین و فلش LED در آن قرار دارند. جزیره‌ی دوربین پشتی کمی از بدنه‌ی دستگاه بیرون‌زدگی دارد. گوشی آنر همچنین از لبه‌های صاف بهره می‌برد و دو خط موازی در نیمه‌ی سمت راست بدنه‌ی پشتی آن دیده می‌شود تا زیباتر به‌نظر برسد.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار داریم Honor 90 GT با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شود. در برخی شایعات اشاره شده است که مدل پلاس این دستگاه با رم ۲۴ گیگابایت دردسترس قرار خواهد گرفت.

Honor 90 GT با شماره مدل MAG-AN00 شناخته می‌شود و در پایگاه 3C نیز رؤیت شده است. این فهرست نشان می‌دهد دستگاه مذکور از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

درحال‌حاضر سایر مشخصات فنی Honor 90 GT را نمی‌دانیم. قیمت گوشی مذکور نیز هنوز مشخص نیست اما مهم‌ترین رقیبش یعنی ردمی K70 با قیمت پایه ۳۵۰ دلار عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات