شایعه‌ها بی‌اساس بودند؛ سامسونگ زوم ۱۰ برابری را در گلکسی S24 اولترا حفظ می‌کند

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
پسر جوان در حال عکس برداری با گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra
برخلاف شایعه‌ها به‌نظر می‌رسد گلکسی s24 اولترا مانند نسل قبل خود به زوم ۱۰ برابری مجهز خواهد شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به رونمایی از خانواده گلکسی S24، برخلاف شایعه‌ها به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S24 اولترا مانند نسل قبل خود به دوربینی با زوم ۱۰ برابری مجهز خواهد بود.

به گزارش رسانه‌ی کره‌ای The Elec، بزرگ‌ترین عضو پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیگسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی که دو دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی (زوم ۵ برابری) و ۱۰ مگاپیکسلی (زوم ۱۰ برابری) آن‌ها را همراهی می‌کنند، مجهز خواهد بود.

وجود دوربین‌های تله‌فوتوی یادشده با اکثر شایعه‌های قبلی تناقضی آشکار دارد؛ زیرا افشاگران قبل‌تر ادعا کرده بودند که گلکسی S24 اولترا با ترکیب زوم‌های ۳ و ۱۰ برابری یا ۳ و ۵ برابری به بازار عرضه خواهد شد.

استفاده از چنین ترکیبی به‌جای ترکیب زوم‌های ۳ و ۱۰ برابری مورد استفاده در گلکسی S23 اولترا احتمالاً به این معنی است که سامسونگ برای زوم ۲ تا ۳ برابری از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و برای بهبود کیفیت تصاویر در زوم ۳ تا ۴٫۹ برابری نیز از ترکیب دو دوربین اصلی و تله‌فوتوی ۵ برابری استفاده خواهد کرد.

پرچمدار آینده‌ی کره‌ای‌ها با استفاده از این ترکیب می‌تواند با تکیه بر دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی (زوم ۵ برابری) جزئیات بیشتری را در عکس‌هایی که با زوم فراتر از ۱۰ برابر گرفته می‌شوند ثبت کند.

رسانه‌ی مورد‌ بحث علاوه بر موارد گفته‌شده ادعا می‌کند که گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس نیز مانند گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس به دوربین‌های اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو (با زوم ۳ برابری) که به‌ترتیب از وضوح ۵۰، ۱۲ و ۱۰ مگاپیکسلی برخوردار هستند مجهز خواهند شد.

باید توجه داشت اطلاعاتی که تاکنون درباره‌ی دوربین گلکسی S24 اولترا فاش شده‌اند همگی در حد شایعه هستند و برای دیدن مشخصات واقعی دوربین و قیمت گوشی باید تا معرفی رسمی آن توسط سامسونگ صبر کرد.

به نظر شما کاربران زومیت، سامسونگ در نهایت از چه ترکیبی در دوربین گلکسی S24 اولترا استفاده خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات