روح گلکسی S10 در کالبد گوشی ناتینگ فون 2a احیا می‌شود؟

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی اس ۱۰ / Samsung Galaxy S10
گوشی میان‌رده‌ی جدید ناتینگ احتمالاً مانند گلکسی S10 از چینش افقی دوربین‌ها در پنل پشتی استفاده می‌کند.
تبلیغات

گزارشات اخیر نشان می‌دهند که ناتینگ احتمالاً درحال کار روی یک گوشی میان رده با نام ناتینگ فون 2a است. حالا جزئیات بیشتری در رابطه با طراحی این گوشی منتشر شده است.

یکی از افشاگران در ایکس ادعا کرد که نمونه‌ی اولیه از گوشی هوشمند ناتینگ فون 2a را دیده است. ظاهراً این گوشی دارای پانچ هول در بالای نمایشگر است و عناصر طراحی دو گوشی قبلی ناتینگ را قرض می‌گیرد اما نکته‌ی قابل توجه، چیدمان ماژول دوربین است که احتمالا به صورت افقی در قاب پشتی قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ / Samsung Galaxy S10
گلکسی S10 سامسونگ
پنل پشتی گلیف ناتینگ فون ۲
ناتینگ فون ۲

اگر این گفته‌ها صحت داشته باشند، طراحی دوربین پشتی ناتینگ فون 2a ما را یاد چیدمان دوربین پشتی گلکسی S10 می‌اندازد. این درحالی است که گوشی‌های ناتینگ فون ۱ و ناتینگ فون ۲ چینش دوربین عمودی در گوشه‌ی بالایی سمت چپ گوشی دارند.

در مورد اینکه دقیقا کدام المان‌های طراحی گوشی‌های قبلی ناتینگ، از جمله خطوط نوری گلیف، در مدل 2a پیاده خواهد شد صحبتی نشده است.

از دیگر مشخصات جدیدترین گوشی ناتینگ می‌توان به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی اولد، دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴٬۹۲۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. این اطلاعات رسمی نیستند و مشخص نیست که قیمت گوشی جدید ناتینگ در چه محدوده‌ای خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات