ردمی نوت ۱۴ در حال ساخت است؛ گوشی ارزان شیائومی با قابلیت‌های جدید

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو شیائومی / Xiaomi روی بدنه گوشی شیائومی 13T
اطلاعات اولیه نشان می‌دهند که شیائومی در حال کار روی نسل بعدی گوشی‌های سری ردمی نوت است.
تبلیغات

شیائومی قرار است سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ را در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) به‌صورت جهانی عرضه کند. هند اولین بازار خارج از چین خواهد بود که نوت ۱۳ در آن عرضه می‌شود (البته بدون در نظر گرفتن اینکه ردمی نوت ۱۳ همین حالا به‌صورت غیررسمی در ایران موجود است).

به گفته‌ی یک افشاگر چینی در ویبو، سری ردمی نوت ۱۴ برای رقابت با ریلمی ۱۲، به‌ویژه مدل پرو، عرضه خواهند شد. سری ردمی نوت ۱۳ در ماه سپتامبر (شهریور و تیر) در چین رونمایی شد، بنابراین این شرکت احتمالاً فاصله‌ی ۶ ماهه را برای معرفی نسل جدید حفظ خواهد کرد.

گوشی میان رده ردمی نوت ۱۴ احتمالاً در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ و به‌طور دقیق‌تر در ماه فوریه (بهمن و اسفند) عرضه شود. افشاگر مدعی شده است که سری نوت ۱۴ دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده و برخی ویژگی‌های هم‌سطح پرچمداران خواهد بود. محدوده‌ی قیمت گوشی مورد بحث احتمالاً با رقیبش از ریلمی در یک سطح خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی سری ردمی نوت ۱۴ در دسترس نیست. با توجه به اینکه برند رقیب قصد دارد دوربین‌های تله‌فوتو پریسکوپی را در گوشی ریلمی ۱۲ پرو با قیمتی در حدود ۲۰۰۰ یوان (۲۸۰ دلار) معرفی کند، ممکن است ردمی نوت ۱۴ پرو هم دارای دوربین تله‌فوتو باشد.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس احتمالاً دوربین تله‌فوتو پریسکوپی خواهد داشت. هنوز برای گمانه‌زنی در مورد مشخصات نوت ۱۴ زود است، بنابراین باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری از گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۴ در ماه‌های آینده منتشر شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات