مدل بین‌المللی ردمی نوت ۱۳ برخلاف مدل چینی سه دوربین خواهد داشت

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشتی گوشی ردمی نوت ۱۳ 5G
نسخه‌ی بین‌المللی گوشی ردمی نوت ۱۳ 5G از چینش دوربین سه‌گانه بهره‌ خواهد برد.
تبلیغات

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی امسال در پنج مدل به بازار‌های جهانی عرضه خواهند شد که سه مدل از این گوشی‌ها از اتصال 5G پشتیبانی خواهند کرد و دو گوشی دیگر به اتصال 4G محدود خواهند بود.

رندر‌های منتشر‌شده از مدل بین‌المللی گوشی ردمی نوت ۱۳ 5G به‌کارگیری سه دوربین در پنل پشتی این گوشی را نشان می‌دهد. مدل چینی این گوشی به دو دوربین مجهز شده بود. در سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ نیز این تفاوت وجود داشت. رندرها روز گذشته منتشر شده بودند.

رندر گوشی ردمی نوت ۱۳ 5G
رندر‌های گوشی ردمی نوت ۱۳ 5G نسخه‌ی گلوبال

بر اساس تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی بین‌المللی ردمی نوت ۱۳ 5G، این گوشی اقتصادی به حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات دو دوربین دیگر دردسترس نیست. در نسخه‌ی چینی این گوشی مانند نسل قبل، از دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده شده است.

نسخه‌ی بین‌المللی گوشی ردمی نوت ۱۲، دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۸ مگاپیسلی فوق‌عریض بود. شیائومی ممکن است همین چینش دوربین را برای ردمی نوت ۱۳ به کار بگیرد.

نسخه‌ی بین‌المللی ردمی نوت ۱۳ احتمالاً تمام ویژگی‌های همتای چینی خود را به جز چینش دوربین پشتی حفظ خواهد‌ کرد.

گوشی اقتصادی شیائومی به نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس مجهز خواهد شد. قلب تپنده‌ی این گوشی را تراشه‌ی مدیاتک دیمنستی ۶۰۸۰ همراه با رم LDDR4X تشکیل خواهد داد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی از نوع UFS 2.2 خواهد بود.

گوشی شیائومی مورد بحث با MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای حسگر اثر‌انگشت جانبی، فرستنده‌ی مادون قرمز و جک صدای ۳٫۵ میلی‌متری است.

ردمی نوت ۱۳ به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ گلوبال منتشر نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات