این آنر مجیک ۶ پرو است؛ برترین گوشی‌ دوربین‌محور ۲۰۲۴؟

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
قاب پشتی گوشی آنر مجیک ۶ پرو در دستان یک شخص
رندر و عکس واقعی جدیدی از آنر مجیک ۶ پرو منتشر شده است که طراحی این گوشی را نمایش می‌دهند.
تبلیغات

پیش‌تر اخباری منتشر شده بود مبنی‌بر اینکه آنر در حال کار روی گوشی‌های سری مجیک ۶ است و حالا اولین عکس از این گوشی فاش شده است. کاربری در ویبو تصویری را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد مجیک ۶ پرو شباهت زیادی به نسل قبلی خود یعنی مجیک ۵ پرو خواهد داشت.

جدیدترین گوشی آنر سه دوربین دارد که به شکل مثلثی در کنار هم قرار گرفته‌اند و دوربین بالایی دارای لنز پریسکوپی است و همچنین عبارت«100x بین آن‌ها دیده می‌شود که احتمالاً اشاره به زوم ۱۰۰ برابری دارد. افشاگر همچنین رندری را به اشتراک گذاشته که طراحی کلی مجموعه‌دوربین را بهتر نشان می‌دهد.

نکته‌ی جالب این است که تصویر جدید با رندرهای منتشر شده‌ی قبلی کاملاً متفاوت است. تصاویر جدید نشان می‌دهند که آنر قرار نیست تغییرات اساسی در طراحی گوشی اعمال کند و احتمالا به بهبودهایی در بخش دوربین به همراه پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اکتفا خواهد کرد.

رندری از قاب پشتی گوشی آنر مجیک  ۶ پرو در رنگ مشکی
قاب پشتی گوشی آنر مجیک ۶ پرو در دستان یک شخص در رنگ نقره‌ای

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی مجیک ۶ پرو از سنسور جدید OmniVission OV50K استفاده خواهد کرد. دوربین نسل قبلی این گوشی توسط DxOMark بسیار مورد تحسین قرار گرفت. بنابراین انتظار می‌رود این موفقیت در نسل جدید هم تکرار شود و شاید آنر مجیک ۶ پرو بتواند رتبه‌ی اول بهترین گوشی از نظر دوربین را به خود اختصاص دهد.

آنر تأیید کرد که در ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (دی و بهمن) شاهد گوشی‌های جدیدی با برند پورشه دیزاین خواهیم بود. هنوز قیمت گوشی پرچمدار جدید آنر مشخص نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات