این گوشی میان رده باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۱۲ گیگابایت رم دارد

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی ویوو Y100i پاور در رنگ آبی
جدیدترین گوشی سری ‌‌Y ویوو با باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون رونمایی شد.
تبلیغات

ویوو در ماه نوامبر (آبان و آذر) از گوشی هوشمند ویوو Y100i در بازار چین رونمایی کرد. این گوشی ویوو در مقایسه مدل مخصوص بازار هند که اوایل امسال معرفی شد، مشخصات متفاوتی داشت. اکنون، ویوو یک گوشی جدید از این سری به نام ویوو Y100i پاور را برای چین عرضه کرده است.

پنل پشتی گوشی ویوو Y100i پاور در رنگ آبی و مشکی

ابعاد ویوو Y100i پاور، ۱۶۴٫۶۴ در ۷۵٫۸ در ۹٫۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹٫۶ گرم است. ویوو‌ی جدید از پنل ۶٫۶۴ اینچی IPS LCD با طراحی پانچ‌هول برای دوربین جلو بهره می‌برد. وضوح صفحه‌نمایش فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. سیستم عامل اندروید ۱۳ آن با رابط کاربری Origin OS 3 اجرا می‌شود.

پنل پشتی گوشی ویوو Y100i پاور در رتگ مشکی

گوشی اقتصادی ویوو Y100i پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۰۲۰ و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشت اما گوشی میان رده ویوو پاور جدید از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر سریع ۴۴ واتی استفاده می‌کند.

گوشی ویوو Y100i پاور دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 است. این گوشی همچنین ۱۲ گیگابایت رم مجازی ارائه می‌دهد و برای دفع گرما، دستگاه از لوله‌ی حرارتی و خنک‌کننده‌ی مایع و ورق گرافیتی بهره می‌برد.

دوربین پشتی گوشی ویوو Y100i پاور

گوشی ویوو Y100i پاور دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی دارد. پنل پشتی آن به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دیگری با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دستگاه دو جایگاه سیم کارت، قابلیت‌های 5G ،Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵٫۱، GPS و درگاه USB-C را ارئه می‌دهد.

قیمت گوشی ویوو Y100i پاور در بازار چین ۲٬۰۹۹ یوان (۲۹۵ دلار) است. این گوشی در سه رنگ سیاه، سفید و آبی در دسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات