تاریخ رونمایی آنر مجیک ۶ فاش شد؛ «جادو» چینی‌ها در بازار موبایل

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشت و جلو گوشی آنر مجیک 6 لایت سبز
از قرار معلوم آنر می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های سری مجیک ۶ را رونمایی کند.
تبلیغات

بر اساس اطلاعات فاش‌شده توسط Digital Chat Station در پلتفرم اجتماعی ویبو، دو گوشی پرچمدار که کیفیت عکاسی بالایی دارند در حدود ۸ تا ۱۰ ژانویه (۱۸ تا ۲۰ دی) در بازار داخلی معرفی خواهند شد. حدس زده می‌شود این دو گوشی، سری اوپو فایند X7 ‌و گوشی آنر مجیک ۶ باشند.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سری جدید مجیک ۶ شامل چندین مدل از جمله آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین است. اسکرین‌شاتی که در ویبو مکرراً به اشتراک گذاشته می‌شود نشان می‌دهد دوره‌ی پیش‌فروش پرچمداران آنر در ۱۱ ژانویه به پایان می‌رسد.

پوستر غیررسمی پیش‌فروش گوشی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶Porsche Design

به نظر می‌رسد که اسکرین‌شات متعلق به سایت یک خرده‌فروش چینی است، اما هیچ اعلامیه‌ی رسمی‌ای برای پیش‌فروش سری مجیک ۶ وجود ندارد.

احتمالاً آنر مجیک ۶ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد. حدس زده ‌شده است بالاترین مدل این سری که به نظر می‌رسد آنر مجیک ۶ پرو باشد، از اتصال ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی کند.

پنل پشتی و جلویی گوشی آنر مجیک ۶ لایت در دو رنگ نارنجی و سبز

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های سری مجیک ۶ این است که انتظار می‌رود دوربین اصلی با حسگر یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50K داشته باشد.

مجیک ۶ پرو با حسگر یک اینچی می‌تواند رقیب بهترین گوشی ها از نظر کیفیت دوربین مانند شیائومی ۱۴ اولترا و ویوو X100 پرو پلاس باشد. احتمالاً این گوشی‌ها دارای دوربین اصلی یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی Sony Lyt-900 خواهند بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات