گوشی جدید وان پلاس در رنگی ویژه و هیجان‌انگیز عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی قسمت پشتی وان پلاس ۱۱
گوشی وان‌ پلاس Ace 3 به‌زودی با رنگی زیبا و چشم‌نواز رونمایی می‌شود.
تبلیغات

وان‌ پلاس برای رونمایی از سری گوشی‌های وان‌پلاس Ace 3 آماده می‌شود. طبق گزارش‌ها، گوشی وان پلاس Ace 3 قرار است در تاریخ ۱۴ دی ماه در چین عرضه‌ شود.

غول چینی تا کنون اطلاعات چندانی را در‌مورد تاریخ عرضه و قیمت گوشی ارائه نکرده است اما با انتشار تیزر جدیدی، رنگ چشم‌نواز گوشی را به کاربران نشان داد.

لی جی لوییس، رئیس وان‌پلاس، اعلام‌ کرد که وان‌پلاس Ace 3 با رنگ خاص جدیدی عرضه می‌شود. این رنگ جدید ممکن است طیفی از رنگ صورتی و طلایی باشد. احتمالاً این گوشی با رنگ‌های خاکستری و آبی نیز به فروش برسد.

رنگ خاص وان‌‌پلاس Ace 3 متمایل به صورتی
رنگ جذاب وان‌‌پلاس Ace 3

در تیزر منتشر‌شده اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی ارائه نشده؛ با این حال، اطلاعاتی از این گوشی در دیتابیس اپراتور چاینا تلکام فاش شده است.

طبق این اطلاعات، وان‌پلاس Ace 3 همانند گوشی وان پلاس ۱۲، از ماژول دوربین دایره‌ای، لبه‌های خمیده و اسلایدر هشدار در سمت چپ بهره می‌برد.

نمای پشتی وان‌پلاس Ace 3
نمای پشتی وان‌پلاس Ace 3

گوشی مورد بحث به نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود که تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

قلب تپنده‌ی وان پلاس ایس ۳ را پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تشکیل می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند این گوشی را با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت انتخا‌ب‌ کنند.

وان‌پلاس Ace 3 به باتری پرظرفیت ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای چینش دوربین سه‌گانه در سطح پشتی خواهد بود که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS، دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

وان‌ پلاس برای گوشی جدیدش فریم فلزی در نظر گرفته است. همچنین این گوشی به بلندگو‌های استریو و فرستنده‌ی مادون قرمز مجهز خواهد بود. وان‌پلاس Ace 3 گوشی نسبتاً سنگینی محسوب می‌شود و ۲۰۷ گرم وزن دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات