نمایشگر گوشی قدرتمند آنر مجیک ۶ پرو از ۴ طرف خمیده خواهد بود

جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر مجیک ۵ آلتیمیت / Honor Magic 5 Ultimate مدل مشکی و نارنجی
گوشی هوشمند‌ آنر مجیک ۶ پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگر خمیده از چهار طرف عرضه می‌شود.
تبلیغات

یک افشاگر در ویبو گفته است که آنر، ۱۰ و ۱۱ ژانویه (۲۰ و ۲۱ دی) رویدادی جدید برای رونمایی گوشی‌های سری Magic 6 و رابط کاربری Magic OS 8.0 برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که سری آنر مجیک ۶ در سه مدل استاندارد، پرو و پورشه دیزاین عرضه شود.

آنر بخش جلویی گوشی مجیک ۶ پرو را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌نمایش گذاشته است. رندر رسمی نشان می‌دهد این گوشی دارای صفحه‌نمایش بزرگ است و چهار لبه‌ی خمیده و حاشیه‌های فوق‌العاده باریک دارد.

آنر مجیک ۶ پرو از نمای جلو رندر رسمی

رندر رسمی همچنین نشان می‌دهد که دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار داده شده‌اند. به‌علاوه در بالای صفحه‌نمایش حفره‌ی کپسولی مشابه مدل‌های جدید گوشی آیفون دیده می‌شود.

پنل پشتی گوشی Honor Magic 6 Pro احتمالاً یک جزیره‌ی دایره‌ای شکل با چینش مثلثی سه دوربین از جمله یک دوربین یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی OV50K، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و یک دوربین فوق عریض دارد.

انتظار می رود جدیدترین گوشی آنر دارای سیستم تشخیص چهره با اسکنر سه‌بعدی و وضوح صفحه‌نمایش 2K باشد. گفته شده است که این گوشی هوشمند دارای گواهی ضد آب و گردوغبار IP68 خواهد بود.

از ویژگی‌هایی که امکان دارد مجیک ۶ پرو را در لیست بهترین گوشی های آنر قرار دهد، می‌توان به بهره‌گیری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و سیستم ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه اشاره کرد.

گواهی 3C نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و ممکن است که از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی هم بهره ببرد.

هنوز مشخص نیست قیمت گوشی جدید آنر چه تغییری در مقایسه با محصولات قبلی این شرکت خواهد داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات