افشای پوستر تبلیغاتی گلکسی S24؛ گوشی هوش مصنوعی سامسونگ

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گلکسی S24 اولترا و فریم جانبی غیررسمی
پوسترهایی از گلکسی S24 اولترا در چند فروشگاه برزیلی به نمایش درآمد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد افشاگری‌ها در خصوص گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ تا روز رونمایی احتمالی از این گوشی‌ها در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) ادامه خواهد داشت.

به گزارش یک افشاگر در ایکس چند خرده‌فروشی در برزیل پوسترهایی از گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا را به نمایش گذاشتند.

پوستر گوشی گلکسی S24 اولترا جلوی میز در فروشگاه

در این پوسترها طراحی گوشی، دوربین‌ها، قلم S Pen و عبارت Galaxy AI دیده می‌شود. پوسترهای جدید تأیید می‌کند که گلکسی S24 اولترا از فریم تیتانیومی مشابه گوشی اپل مدل آیفون ۱۵ پرو مکس بهره می‌گیرد.

گفته می‌شود سری گلکسی S24 تمرکز ویژه‌ای بر هوش مصنوعی خواهد داشت و با ویژگی‌های مختلفی از راه می‌رسد؛ از جمله ترجمه‌ی زنده تماس، ساخت والپیپر، افکت‌های آب‌وهوایی برای صفحه‌ی قفل، خلاصه کردن یادداشت‌ها و ویرایش عکس و ویدیو.

پوستر گوشی گلکسی S24 اولترا از پنل جلویی و پنل پشتی از نمای جانبی

در توضیحات پایین پوستر گلکسی S24 اولترا نوشته شده است: «برای دسترسی به برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی به حساب کاربری سامسونگ نیاز دارید. قلم S Pen تنها با S24 اولترا سازگاری دارد و عرضه‌ی رنگ‌ها و مدل‌ها شاید با توجه به موجودی و عرضه‌کننده متفاوت باشد.»

گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا با رابط کاربری One UI 6.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهند شد. هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی و تاریخ عرضه در دست نیست. پرچمداران سامسونگ بی‌شک در دسته‌ی بهترین گوشی ها قرار خواهند گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات